امداد سرما – بهترین مرکز تعمیر یخچال در منزل در اصفهان و خمینی شهر

در اصفهان ، اصفهان

معرفی امداد سرما – بهترین مرکز تعمیر یخچال در منزل در اصفهان و خمینی شهر

🔴 مجموعه امداد سرما

🔹 مجموعه امداد سرما یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر یخچال در منزل در اصفهان و خمینی شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه امداد سرما :

✅ تعمیر انواع یخچال فریزرهای خانگی صنعتی فروشگاهی روباز و ایستاده و سردخانه های فریونی

✅ تعمیر تخصصی انواع ساید بای ساید های امریکایی اروپایی و ایرانی

✅ یخچال فریزرهای بدون برفک ( نوفراست)

✅ تعمیر سردخانه های فریونی

✅ انواع آبسرد کن ، یخساز ، شیر سرد کن

✅ تعمیر دستگاه بستنی ساز (بار سفت کن )

✅ تعمیر دستگاه های شربت ساز

✅ تعمیر در منزل بدون جابجایی با ضمانت

و…

 

🔸 با مدیریت  غلامحسین شیرانی

🔸 شماره تماس  09138769576

🔸 آدرس

دفتر مرکزی
اصفهان خیابان امام خمینی خ بسیج
نمایندگی
خمینی شهر انتهای خیابان ۱۷ شهریور

 

علائم نشان دهنده خرابی یخچال چیست؟

_ غذای شما قبل از تاریخ انقضا خراب می ‎شود

اگر مواد غذایی خیلی سریع تر از حد معمول خراب می ‎شوند، این می ‎تواند به این معنا باشد که یخچال شما در حال از کار افتادن است و البته نه همیشه ! ابتدا باید تنظیمات یخچال را بررسی کرد که طبق گفته کارشناسان ، دمای داخل یخچال باید بین 3-4 درجه باشد و اگر دمای یخچال در حد طبیعی خود باشد ، مرحله بعدی بررسی کردن درب یخچال است و برای سالم ماندن لاستیک های موجود روی در یخچال بهتر است که آن ها را همیشه تمیز نگه دارید .

_ دمای فریزر خیلی پایین است

بله طبق گفته سازمان غذا و داروی آمریکا دمای فریزر باید دقیقا صفر درجه سانتی گراد باشد و بنابراین اگر دمای فریزر بیش از اندازه پایین باشد ممکن است نشانگر خراب بود آن باشد و همچنین اگر فریزر بیش از حد برفک بزند لازم است که محکم بودن درب آن چک شود ، زیرا ورود هوای گرم و مرطوب به داخل فریزر یکی از دلایل ایجاد برفک در آن است و اگر مشکل برفک زدن به این دلیل نبود ، ممکن است در سیستم یخ زدایی یخچال و فریزر مشکلی وجود داشته باشد . اگر فریزرتان خراب است ، برای ارزیابی مشکل با تکنسین تماس بگیرید و اگر به یخچال جدید نیاز دارید ، ابتدا تحقیق کنید که کدام نوع از یخچال ها بهتر هستند .

_ می‏ توانید به راحتی صدای موتور یخچال را بشنوید

در میان همه لوازم آشپزخانه ، یخچال ها و فریزرها صدای بیشتری از خود تولید می ‎کنند اما اگر یخچالتان سال های زیادی بدون صدا کار کرده و به تازگی موتورش با صدای بیشتری کار می ‎کند ، این نشانه خوبی نیست و صفحه کنترل دما ، ولتاژ را به موتور های کمپرسور و فن ها می رساند و بنابراین اگر این قسمت از کار افتاده باشد ممکن است برق مداوم بفرستد و باعث سرد شدن بیش از حد یخچال شود و بنابراین انرژی غیر ضروری مصرف می‎شود. در چنین شرایطی مصرف برق شما نیز افزایش می ‎یابد .

_ پشت یخچال به شدت داغ می‎ شود

قسمت پشت یخچال باید از جلوی آن گرم تر باشد زیرا موتور در این قسمت قرار دارد اما اگر گرمای آن بیش از حد باشد ، می ‎تواند نشانه ای از مشکل در عملکرد یخچال باشد و چندین مشکل می ‎تواند باعث گرمای بیش از حد در قسمت پشتی یخچال شود، مانند کندانسور کثیف یا مشکل در سیم پیچ های پشت یخچال و یا سیستم تهویه یخچال و در ابتدا بهتر است سیم پیچ های پشت های یخچال را با اتصال سری مویی جاروبرقی تمیز کنید . تمیز کردن سیم پیچ های یخچال به کارامد تر شدن یخچال و کاهش هزینه های عملیاتی ان کمک می ‎کند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران