بهترین مرکز فروش پنجره upvc [دوجداره] با برند هافمن و وین تک در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش پنجره upvc [دوجداره] با برند هافمن و وین تک در تهران

🔴 مجموعه بالاوین

🔹 مجموعه بالاوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پنجره upvc [دوجداره] با برند هافمن و وین تک در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه بالاوین :

✅ فروش پنجره upvc [دوجداره] با برند هافمن و وین تک

✅ تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

و…

 

🔸 با مدیریت  امیرگرجاسی

🔸 شماره تماس  09129742388

🔸 شماره تماس  09198312697

🔸 آدرس  تهران – کوهک ، پاساژ اداری تجاری طوبی ، طبقه ۳ ، پلاک ۴۸۷

 

مزایای استفاده از upvc برای قاب های پنجره چیست؟

پنجره upvc چیست؟
upvc یا (pvcu (Unplasticized PolyVinyl Chloride نوعی پلاستیک است و مخفف پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک است. همچنین به دلیل سخت بودن و انعطاف پذیری آن به عنوان PVC سفت و سخت شناخته می شود. PVC بسیار مقاوم است و اغلب برای لوله کشی و قاب های پنجره استفاده می شود.

چرا از یو پی وی سی برای قاب پنجره استفاده می کنند؟
عملکرد عالی و دوام بالا (ماندگاری) پنجره upvc ثابت شده است .پنجره یو پی وی سی به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد ،بازده حرارتی و عایق صدا و قیمت مناسب آن باعث شده بهترین ماده برای قاب پنجره شما باشد.پنجره یو پی وی سی حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی به دلیل کیفیت و ماهیت uPVC که شرکت تک پنجره تولید می کند ، پیچ نخورده ، پوسیده نشده و زنگ نمی زند.

مزایای استفاده از upvc برای قاب های پنجره چیست؟
پنجره upvc مزایای بسیاری دارد که شامل :

1-کم هزینه بودن پنجره upvc: پنجره upvc ارزان تر از آلومینیوم و چوب میباشد . بسته به کیفیت و ویژگی های پنجره های مختلف هزینه ها متفاوت می باشند اما با انتخاب یک پنجره یو پی وی سی می توانید قیمت بسیار مناسب تری را انتظار داشته باشید.

2- پنجره upvc نیاز به نگهداری کمی دارد: مواد تشکیل دهنده پنجره upvc بسیار پرطرفدار هستند زیرا به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. پنجره یو پی وی سی نیاز ندارد که فریم های داخل و اطراف آن چند بار در سال تمیز شوند و میتوان سال ها آنها را رها کرد بدون اینکه آسیب ببینند.

3- عمر طولانی پنجرهupvc : پروفیل های پنجره upvc به دلیل سفتی و با دوام بودن این پلاستیک سفت و سخت بوده وعمر حدود 25 سال دارند. پروفیل های پنجره upvc به گونه ای طراحی شده اند که رنگ آن در طول کل چرخه عمر محصول حفظ می شود. upvc در دمای سخت آزمایش شده تا اطمینان حاصل شود که رنگ و کیفیت آن با تابش خورشید در طی زمان تغییری پیدا نمیکند. پنجره یو پی وی سی بر خلاف چوب ، به دلیل طبیعت بسیار بادوام مواد ، هیچ گاه پوسیده نشده و خسارتی به خریدار وارد نمیکند.

4- عملکرد عالی و اثربخشی انرژی : پنجره upvc بسیار کارآمد است ، نصب آنها می تواند به کاهش هزینه های گرمایش کمک کند و ساختمان شما در تابستان سرد و در زمستان گرم می باشد. پنجره یو پی وی سی به دلیل مقاومت و استحکام برای امنیت خانه بسیار قابل اعتماد است.به ارگان ها و سازمان های توصیه می شود که از پنجره upvc استفاده کنند. در و پنجره upvc ما دارای اعتبارنامه و جوایز چشمگیر می باشد . مارک هایی مانند BSI تحت آزمایش دقیق کنترل کیفیت قرار گرفته اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران