بهترین مرکز طراحی و اجرای دکور سنتی و مدرن در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرای دکور سنتی و مدرن در سراسر تهران

🔴 محمد شیبک

🔹 محمد شیبک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای دکور سنتی و مدرن در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد شیبک :

✅ صفر تا صد انجام کارهای دکور و تزیینات چوبی

✅ منازل، رستوران ها، کافی شاپ، ساخت الاچیق

و…

 

🔸 آدرس  جاده مخصوص 

دکوراسیون داخلی سنتی چیست؟

طراحی داخلی سنتی یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین سبک‌های طراحی داخلی است ، بیشتر افراد خصوصیات و نشانه های این الگو را اغلب نادیده می گیرند و به آنها توجه نمی کنند . طراحی داخلی دکوراسیون به سبک سنتی راهی مؤثر برای چیدمان و نیز دکوراسیون داخلی فضای خانه با استفاده از مصالح نیز تجهیزات روز و خاص است . بایستی بدانید این المان ها محیط زندگی شما را برجسته و آنتیک می کنند .

سبک سنتی یکی از محبوب ترین الگوهای دکوراسیون است . شما قادر هستید محیط خانه را با استفاده از الگوهای رسمی یا غیر رسمی دکوراسیون و آذین بندی کنید . طراحی داخلی سنتی دارای منحنی ها و طرح هایی خاص و زیبایی است . بایستی بدانید درهای لعاب دار ، شیشه های رنگی ، کف پوش های چوبی و نیز کاشی های شطرنجی این پلان به اتاق شخصیت می بخشند . معماری داخلی سنتی به صاحبان خانه این امکان را می دهد که از بسیاری از وسایل تزیینی و نیز دکوری استفاده کنند و به کمک آنها محیط خانه را زیبا سازند .

فلسفه و علت معماری داخلی سنتی
اساس و پایه معماری سنتی بر پایه مواد طبیعی و نیز ترکیبات آنتیک و خاص است . مشابه سبک های کلاسیک و مدرن ، این پلان بر روی متریال های پایه ، تجهیزات و خطوط خاص و آنتیک تاکید دارد ، در زیر برخی از عناصر کلیدی طراحی سنتی و نحوه ی ترکیب آنها در خانه را برای شما شرح می دهیم .

اگر از الگوهای پایه خسته شدید و می خواهید آرامش را مهمان فضا و محیط زندگی خود کنید ، بایستی تردید را کنار بگذارید و با آرامش خاطر این الگو را انتخاب کنید . برای انتخاب المان ها وقت بگذارید و محیط خانه خود را تاریخی چیدمان کنید . در مجموع توجه نکردن به این اصول ، محیط زندگی شما را زشت می کند و از طرفی تنش های عصبی شما را افزایش می دهد . در زیر به تشریح چند الگو و استایل این سبک دکوراسیون داخلی می پردازیم .

چوب حکاکی شده تیره .
آذین بندی خانه با استفاده از گوش ماهی یا طرح های صدفی .
کوسن های طراحی شده یا آینه کاری شده .
پشت های قوس دار .
تزئینات تاریخی و قدمت دار .
پارچه های تودوزی شده لوکس .

اصول و هنجار های معماری داخلی سنتی
همان طور که میدانید این الگو از قاعده و نیز مقررات خاص و فوق العاده ای پیروی می کند ، در ادامه این بخش می خواهیم به تشریح همین آیین ها بپردازیم ، با ما همراه باشید .

وجود مطابقت در دکور سنتی
سبک سنتی به اصول اولیه پایبند است . شما بایستی از قوانین و نیز اصول این سبک دکوراسیون داخلی استفاده کنید . در این پلان همه چیز باید با هم مطابقت داشته باشد. از این قانون برای تجهیز اتاق‌های غذاخوری سنتی ، اتاق‌ خواب‌ها و اتاق‌های نشیمن باید استفاده کنید ، من حیث المجموع اثاثیه و پارچه‌هایی که از نظر رنگ و تم باید با هم مطابقت داشته باشند . لوازم جانبی مانند نورپردازی، کوسن و فرش باید به وسیله یک کاربن طراحی و زیبا سازی شوند .

تقارن در سبک دکوراسیون سنتی
این سبک همانند سبک مینیمال الگوی یکنواختی و تقارن را پایه و اساس خود قرار داده است اما کمی متفاوت ! در سبک سنتی ، همه تجهیزات باید به صورت جفت باشند و در مقابل هم قرار بگیرند ، مثال : حضور دو لامپ یا صندلی کنار هم یا مبلمان ، ویترین ها، مجسمه ها و سایر اکسسوری ها و وسایل تزیینی نشان دهنده و تداعی کننده این سبک دکوراسیون داخلی است . بهتر است بدانید ، جفت شدن تجهیزات فضا را متعادل می کند . باید تا حد امکان برای خرید و انتخاب المان ها وقت بگذارید . وجود تقارن حس خوبی را به شما منتقل می کند و پیروی از این اصل دکوراسیون سنتی استرس و اضطراب شما را کاهش می دهد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران