بهترین مرکز تولید ، فروش و پخش انواع تابلو فرش در لرستان

در لرستان

معرفی بهترین مرکز تولید ، فروش و پخش انواع تابلو فرش در لرستان

🔴 مجموعه تولیدی وفایی

🔹 مجموعه تولیدی وفایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و پخش انواع تابلو فرش در لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولیدی وفایی :

✅ تولید قاب عکس چوبی وPVC ، تابلو فرش، وایت برد

✅ انواع وایت برد بیمارستانی و مخصوص دفتر

وایت برد منحصر به فرد شیشه ای همراه با لایه محافظ و ایمن

✅ تولید و پخش انواع تابلو فرش مخمل و پلی استر

✅ تولید انواع قاب عکس چوبی وPVC ، تخته شاسی

✅ تولید انواع وایت برد و تابلو اطلاعات

✅ چاپ عکس بر روی فرش ، مخمل و شاسی

✅ انواع آینه در سایزهای مختلف

✅ با کیفیت عالی و نازل ترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس  09165186685

🔸 شماره تماس  09108802089

🔸 شماره تماس  09166600758

🔸 آدرس  لرستان ، کوهدشت.پمپ بنزین.بلوار سپاه.جنب نقلیه شهرداری و پیتزا شب

 

انواع تابلو فرش چاپی چیست؟

تابلو فرش ماشینی چاپی انواع مختلفی داره که به صورت چاپی سفارشی از طرح مورد نظر شما و طرح آماده ارائه شده ، طرح های آماده به دلیل تیراژ بالایی که دارند قیمتشون نسبت به نوع سفارشی خیلی مناسبتر هستش که شما می تونید برای استعلام قیمت هر دو نوع با شماره تماس های پشتبانی در ارتباط باشید و قیمت هارو خیلی راحت بگیرید.

ابعاد تابلو فرش های چاپی و انواع دیگش به صورت 50 در 70 ، 50 در 100 و 70 در 100 هستش که هر کدوم از این ابعاد رو که می خواید می تونید از ما استعلام بگیرید.

 

تابلو فرش سفارشی چاپی
چند سالی هستش که فعالان صنعت تابلو فرش با استفاده از فناوری چاپ، فرش هایی با طرح های دلخواه مشتریان روی تابلو فرش چاپ می کنند که به تابلو فرش سفارشی گفته می شه. تابلو فرش های سفارشی با طرحی که مشتری ارسال می کنه بافته میشه و این تابلو فرش ها معمولا می تونند به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزان شما مورد استفاده قرار بگیره.

 

تابلو فرش ماشینی چاپی با طرح آماده
تابلو فرش ماشینی با طرح های آماده ای مثل و ان یکاد، مذهبی، آیات قرآنی، چهره مشاهیر، نقاشی، منظره به تولید می سه و خیلی طرح های با کیفیت است. در این تابلو فرش ها به این دلیل که محدودیت رنگ وجود نداره ، دست طراحان برای تولید تابلو فرش هایی با طرح های زیباتر و رنگ بندی گسترده تر وجود دارد. این تابلو فرش ها بر اساس نقشه ها و طراحی هایی که از قبل صورت گرفته، به تولید می رسه.

 

تابلو فرش بافت چیست و چه ویژگی هایی دارد !
یکی از انواع تابلو فرش های سفارشی نوع بافت هست که این نوع تابلو دارای معایب و همچنین ویژگی های خاص خودش هستش ، ولی مشخصا برای اینکه آشنایی خوبی با نوع بافت داشته باشید باید بگم که نوع بافت نیازمند طراحی نقشه برای بافت هستش و در صورتی که قصد دارید یک تابلو شخصیت بافت سفارش بدید ممکنه هزینه ای که میکنید برای شما به صرفه نباشه.

ولی اگه قصد خرید تابلو فرش بافت به صورت عمده و تعداد رو دارید می تونید این محصول رو یکبار برای طراحی سفارش بدید و از طراحی آماده شده تعداد بالایی که مد نظرتونه رو خریداری کنید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران