بهترین مرکز فروش آنلاین عمده سنگ ساب آهن در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش آنلاین عمده سنگ ساب آهن در تهران و سراسر کشور

🔴 علی مقیمی

🔹 علی مقیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آنلاین عمده سنگ ساب آهن در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی مقیمی :

✅ تعدادهرکارتن 25عدد

✅ زیر100تاارسال نمیگردد

و…

 

🔸 شماره تماس  09191009109

 

تفاوت سنگ ساب و برش چیست؟

از صفحه سنگ برای برش دادن و یا سایش قطعات سخت و ضخیم مانند انواع سنگ ، بتن و فولاد استفاده می شود. صفحه سنگ ها به دو دسته ی صفحه سنگ برش و صفحه ساب تقسیم می شوند.
از مهم ترین تفاوت صفحه سنگ ساب و برش می توانیم به ضخامت آن ها اشاره کنیم: صفحه سنگ برش ها از ضخامت کمتری نسبت به ساب ها برخوردار هستند و در ضخامت 1 میلی متر و 3 میلی متر ساخته می شوند و در مقابل صفحات ساب در ضخامت های بالا مثلا 6 میلی متر تولید و ساخته می شوند.

یک صفحه ساب، همانند دندانه های یک اره عمل می کند با این تفاوت که روی اره تعدادی دندانه وجود دارد، اما صفحه ساب از صد ها دانه‌ی سایشی ساخته شده است که بر روی سطح صفحه پخش شده اند و عملیات ساب زنی را به صورت یکنواخت انجام می دهند.
سنگ ساب ها بر خلاف صفحه برش ها برای برش به کار نمی روند و وظیفه ی اصلی آن ها سایش و شکل دهی قطعات مختلف است. سنگ ساب ها نیز همانند سایر صفحات برش به صورت بزرگ و مینی تولید و روانه ی بازار می شوند ، تا برای انواع فرز و مینی فرز قابل استفاده باشند.
برای شکل دهی به لبه های سنگ های ساختمانی و رفع آنها و همچنین در مواردی که در جوشکاری برآمدگی ایجاد می شود، از سنگ ساب استفاده می شود. سنگ ساب همچنین قابلیت تیز کردن انواع چاقو و تیغه های مختلف را دارند.
از یکی از بهترین روش ها برای صاف کردن محل برش ، صفحه های ساب و سایش هستند که در قطرهای 115، 180 و 230 ساخته می شوند.

سخن پایانی
با شناخت تفاوت این دو صفحه سنگ و ساب باید به این نکته توجه داشته باشید که از صفحه سنگ ساب به هیچ وجه برای برش قطعات استفاده نکنید، زیرا باعث شکستن قطعه‌ی شما می شوند و همچنین عمر دستگاه شما را نیز به شدت پایین می آورند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران