بهترین مرکز سرویس کولر گازی دوتکه ( اسپلیت ) و پنجره ای سیار با مواد نانو در آبادان

در خوزستان ، آبادان

معرفی بهترین مرکز سرویس کولر گازی دوتکه ( اسپلیت ) و پنجره ای سیار با مواد نانو در آبادان

🔴 سید حسین موسوی

🔹 سید حسین موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سرویس کولر گازی دوتکه ( اسپلیت ) و پنجره ای سیار با مواد نانو در آبادان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید حسین موسوی :

✅ سرویس کولر دوتیکه و پنجره ای سیار با مواد نانو.

✅ بدون نیاز به حمل و نقل و هزینه ایاب ذهاب .

✅ با نازلترین قیمت

✅ شستشو با مواد نانو.

لطفا برای هماهنگی تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای سرویس کولر گازی چیست؟

کولر گازی یا به عبارت درست‌تر سیستم تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان شما را فیلتر و مطبوع می‌کند تا شما از هوای تازه و تمیز در طول روز لذت ببرید. بنابراین، نادیده گرفتن اهمیت دستگاه کولر گازی تا زمانی که از کارکرد صحیح بیافتد می‌تواند راحت باشد.

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس دوره‌ای شما مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس دوره‌ای معمولی به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

سرویس دوره‌ای با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. کولرهای گازی وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران