جوشکاری برشکاری سیار در سیرجان و بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی جوشکاری برشکاری سیار در سیرجان و بندرعباس

🔴 رضاشهسواری

🔹 رضاشهسواری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکاری برشکاری سیار در سیرجان و بندرعباس میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاشهسواری :

✅ جوشکاری برشکاری سیار

✅ اجرای اسکلت سنگین

✅ سقف سبک

✅ اجرای سوله و غیره

✅ ساخت ونصب درب پنجره در محل کار

✅ با۱۳سال سابقه کاری

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس سیرجان و بندرعباس

 

برشکاری چیست؟

برشکاری یا قیچی کاری یکی از عمل های برشکاری مکانیکی محسوب می گردد؛ که به وسیله ی قیچی می توان ورقهای فلزی (آهن) ، شمش ها ، همچنین میله ها را برش داد. برشکاری بوسیله ی قیچی همانند برشکاری با قلم است با این فرق که در قیچی کاری تیغه های که در دو طف قطعه قرار گرفته به وسیله ی نیروی دست یا ماشین از کنار هم عبور می کنندو برش صورت می گیرد.

در واقع می توان گفت برشکاری با قیچی به معنای بریدن و قطع کردن وسیله بدون براده برداری به وسیله ی دو تیغه ی برنده گوه ای شکل که مخالف جهت یکدیگر حرکت می کنند. و موجب برش وسیله می گردند.

انواع برش فلزات

برشکاری ورق در انواع مختلفی صورت می گیرد و در صنایع فلزی کاربرد بسیاری دارد. از برشکاری ورق در صنایع ای از جمله ساخت انواع محفظه ی کامپیوتری تا ساخت قطعات ربات می توان استفاده کرد. با استفاده از این روش ها می توان ورق های فلزی در سایز های مختلفی را تولید کرد. در این بخش از مقاله می خواهیم نکات و متدهای برشکاری و نحوه ی تبدیل ورق به ورق مورد نظر خودمان را مورد بررسی قرار بدیم تا شما را با برشکاری در صنایع مختلف آشنا کنیم.

ورق فلزی در صنایع مختلفی از جمله ساخت بدنه ی خودرو، کامیون و هواپیما، میز مخصوص پزشکی و آزمایشگاه، و نیز در معماری برای سقف ساختمان ها کاربرد زیادی دارد. ورق های فلزی که از جنس آهن و یا موادی که قدرت نفوذ پذیری مغناطیسی بالایی دارند به عنوان هسته فولادی متورق شناخته شده از این ورق های فلزی در ترانسفورماتور ها و ماشین های الکتریکی استفاده می شود.

برشکاری ابزار آلات آهنی به دو روش سنتی و مدرن انجام میشود. روش مدرن یا ماشینی به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین ارتقاء دقت و کیفیت برش از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته باید در نظر گرفت روش انتخابی با توجه به نوع فلز می تواند متمایز باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران