نصب کاشی و سرامیک با کیفیت عالی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز نصب کاشی و سرامیک با کیفیت عالی در اصفهان

🔴 علی رمضانی

🔹 علی رمضانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب کاشی و سرامیک با کیفیت عالی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی رمضانی :

✅ نصب کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت

✅ به صورت چسبی و دوغابی انجام میشود

✅ با قیمت توافقی

و…

 

🔸 شماره تماس  09162420186

🔸 آدرس  اصفهان

 

مزایای چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی

چسب کاشی آماده سازی شده است و برای بهبود خواص اساسی خود برای نصب کاشی طراحی شده است. چسب کاشی با کارایی بالا است که می توان برای نصب کاشی بر کاشی های موجود، بر روی سیمان پالیش داده شده، بر روی بسترهای چوبی (با استفاده از پرایمر) یا سایر بسترهای خاص استفاده کرد.
اسان. استفاده از چسب کاشی بسیار آسان است پس از مخلوط شدن با آب، آماده استفاده خواهد بود. محصول بسته بندی آن را برای پروسه حمل و نقل مناسب می کند گرد و غبار کم و فضای کار تمیز است. کاشی ها نیاز به خیس شدن ندارند فقط آنها را از جعبه برداشته و نصب می کنند.
سریع. از ماله شکاف دار به طور معمول و به طور موثر برای استفاده از مخلوط چسب کاشی در سطح حدود 1 متر مربع استفاده می شود. سپس کاشی ها به طور پیوسته بر روی چسب های بتنی قرار می گیرند و به سرعت به خطوط متصل می شوند.
کیفیت کار. زمان تنظیم بهینه زمان چسب کاشی اجازه می دهد تا کاشی به راحتی در یک دوره زمانی خاص تنظیم شود. این باعث می شود کاشی در خط قرار گیرد و نگاه نهایی زیبایی ایجاد کند. اعمال چسب کاشی با ماله دندانه دار، گسترش کامل در پشت کاشی را فراهم می کند و بسیاری از مشکلات مانند کاشی شکسته در گوشه ها، تراوش آب و لکه کاهش می یابد. تماس کامل با چسب بر روی پشت و بستر کاشی، قدرت باند قوی و کاشی کاری طولانی مدت را فراهم می کند.
تنوع کار. چسب های کاشی با توجه به کاربردهای خاص مانند نصب کاشی، کاشی های شیشه ای، گرانیت سایز بزرگ (فرم 60 در 60 سانتی متر)، نصب کاشی بر روی کف های صیقلی، سیستم دیوار خشک، کاشی های موجود بر روی ناحیه های خارجی، پارکینگ ها، مناطق صنعتی، در استخرهای شنا و بسیاری دیگر.
دلایل اقتصادی. نصب کاشی با استفاده از چسب کاشی نیازمند مقدار کمتری از مواد است. یک کیسه از 20 کیلوگرم چسب کاشی می تواند برای نصب کاشی در محدوده متوسط 4 تا 5 متر مربع استفاده شود. کیسه ای از 25 کیلوگرم چسب کاشی می تواند برای نصب کاشی به طور متوسط 6 تا 7 متر مربع استفاده شود. پوشش سطح بستگی صاف بودن، ابزار کار و مهارت نصاب ها دارد.

مزایای چسب کاشی

سهولت اجرا: در هنگام استفاده از چسب کاشی نیازی به مهارت ترکیب سیمان با شن و ماسه با نسبت دقیق وجود ندارد. از سوی دیگر با قرار دادن چسب بر روی دیوار یا سطح موردنظر زمان انجام پروژه به‌شدت کاهش می‌یابد.

افزایش کیفیت اجرا: به دلیل امکان جابه‌جایی کاشی‌ها پس از چسبانیدن بر روی سطوح تراز کردن آن‌ها با دقت بسیار بالاتری اجرا می‌شود. فاصله بین کاشی‌ها در این روش کم شده و نهایتاً امکان نفوذ آب به دیوار و یا کف به دلیل خواص چسب کاشی کاسته می‌شود.

کاهش زمان اجرا: با استفاده از چسب کاشی زمان اجرای پروژه بسیار کاهش می‌یابد. با کمک این ماده نه‌تنها نیازی به آماده سازی کاشی و خیساندن آن‌ها قبل از شروع کار نیست بلکه مدت خشک شدن و اجرای پروژه نیز کم می‌شود.

کاهش محدودیت: برخلاف ملات سیمان با استفاده از چسب کاشی نه‌تنها امکان کار بر روی کاشی‌هایی با ابعاد بزرگ وجود دارد بلکه چسباندن کاشی‌ها حتی بر روی سطوح چوبی نیز ممکن است!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران