طراحی ، ساخت و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری در تهران و پردیس

در تهران ، تهران

معرفی طراحی ، ساخت و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری در تهران و پردیس

🔴 مهدی جمالی

🔹 مهدی جمالی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری در تهران و پردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی جمالی  :

✅ ساخت و اجرای انواع کابینت و کمد دیواری

✅ درب ریلی و لولایی

✅ با انواع ام دی اف . هایگلاس . منبران . (ایرانی و خارجی )

✅ با قیمت مناسب و کوتاهترین زمان ممکن

✅ کابینت آماده و ساخته شده جهت فاز ۱۱ کزو …تحویل ۴۸ ساعته

و…

 

🔸 شماره تماس  09128452393

🔸 شماره تماس  02122978659

🔸 شماره تماس  09102452393

🔸 آدرس دفتر تهران : پاسداران هروی گلزار

دفتر پردیس :پردیس میدان امام خمینی بعد از میدان عدالت پاساژ وحدت طبقه همکف

 

کابینت های گلاس چیست؟

معرفی کابینت های گلاس

کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می‌شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه‌ای آن تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است.

کابنیت های گلاس در واقع زیرمجموعه کابینت مدرن است. از انواع کابینت آشپزخانه های گلاس می‌توان به مدل کابینت هایگلاس مات ، کابینت هایگلاس براق یا کابینت هایگلاس اکلیلی و طرحدار و یا ساده اشاره نمود.
های گلاس چیست؟

های گلاس نوعی روکش است‌که بر روی ام دی اف کشیده می‌شود. این روکش که‌ سطح آن از یک لایه نازک پلی گلاس تشکیل شده است. پلی گلاس نوعی پلاستیک است‌ که ظاهری بسیار شفاف و شیشه‌ مانند دارد و‌ جنس آن‌ بگونه‌ای می‌باشد که‌از شیشه سبک‌تر اما‌ مقاوم تر است و با رنگ ها و طرح های‌ بسیار متنوع در سرتاسر جهان تولید می‌شوند و به این ترتیب کمک شایانی به ایجاد تنوع در طراحی کابینت می‌کند. کابینت‌ ها مدل‌های مختلفی‌ دارند که جنس داخلی اکثر آنها از ام دی اف ساخته می‌شود و با روکش‌های مختلف به‌بازار عرضه می‌شوند.

انواع کابینت های گلاس

کابینت های گلاس شامل صدها رنگ مات، براق، اکریلی، پلی گلاس و لامه گلاس می شود. ما در ادامه این مطلب به بررسی این مدل ها خواهیم پرداخت. معمولا کابینت هایگلاس به صورت تک رنگ یا دو رنگ اجرا می شود. از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید.
کابینت های گلاس با روکش پلی گلاس

پلی گلاس یکی از زیرمجموعه های کابینت‌ های گلاس و براق است. کابینت‌ های گلاس انواع مختلفی دارند که اتفاقا، پلی گلاس یکی از بهترین‌ و مقاوم‌ترین‌هایشان است. سطح شفاف، براق و صیقلی این کابینت دل هر بیننده‌ای را خیلی سریع می‌برد. در واقع پلی گلاس اسم روکش این مدل کابینت است که بسیار مشابه به کابینت هایگلاس است اما با کیفیتی بهتر از مدل هایگلاس این مدل کابینت معمولا توسط برند های ترک در بازار ایران عرضه می‌شود. برندهاي از قبیل ترک، آلمانی و ایرانی مانند: AGT ، الويک، نيمن، لامي گلاس، اينفراگلاس، لوکس پن، آرمونيا و … که رنج قیمت متفاوتی با هم دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران