نگارش پایان نامه و مقالات ( موردی ، علمی – پژوهشی ، علمی – ترویجی ) در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی نگارش پایان نامه و مقالات ( موردی ، علمی – پژوهشی ، علمی – ترویجی ) در کرمان

🔴 ندایزدانی

🔹 ایشان کارشناس ارشد از دانشگاه علامه طباطبایی تهران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نگارش پایان نامه و مقالات ( موردی ، علمی – پژوهشی ، علمی – ترویجی ) در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ندایزدانی :

✅ علاقمند و فعال در زمینه نگارش

✅ نگارش پایان نامه های ارشد و دکتری

✅ استخراج مقاله از پایان نامه

✅ نگارش مقالات تخصصی

✅ انجام پایان نامه ها از صفر تا صد، ویرایش کار در صورت نیاز به اصلاحات.

✅ انجام کار با تضمین صددرصد و و ارائه خدمات با کیفیت بالا

و….

 

🔸 شماره تماس 09351848642

🔸آدرس کرمان

پایان نامه چیست ؟

هنگامی در دوره های تحصیلات تکمیلی که شامل مقاطع بالاتر از کارشناسی ارشد می شود تحصیل می کنید، برای به پایان رسانیدن دوره های خود باید پایان نامه ارایه دهید. در دوره کارشناسی ارشد از کل واحدهایی که دانشجو باید بگذراند، پایان نامه 6 واحد را به خود اختصاص داده است. در دکتری نیز پایان نامه یا تز دکتری شما 18 واحد درسی را اختصاص داده که تقریبا نیمی از واحدهایی است که باید برای این دوره پاس کنید. با این تفاسیر می توان فهمید که پایان نامه بخش مهمی از تحصیل دانشجویان می باشد. نکته مهمی که باید دوباره تاکید کنیم این است که ارایه پایان نامه لازمه فارغ التحصیلی است و بدون آن دانشجویان نمی توانند دوره تحصیلی را پایان داده و مدرک دریافت کنند. علاوه بر این می توان به اهمیتی بالایی که پایان نامه و موضوع آن در سابقه پژوهشی و اعتبار علمی دانشجو و موفقیت های آتی وی دارد، اشاره نمود. اما پایان نامه چیست؟

طبق تعریف پایان نامه «نوشته ای است که از راه تجزیه و تحلیل منطقی و انجام پژوهش و تحقیق های علمی اقدام به پاسخگویی با سوالی علمی می کنید.» این تعریف از پایان نامه جنبه تحقیقاتی و پژوهشی پایان نامه را نشان می دهد. افراد در شروع دوره های تحصیلی با انتخاب استاد راهنما شروع به انتخاب موضوع و انجام تحقیق برای نگارش پایان نامه می کنند. هنگامی که تحقیق و پژوهش انجام گرفت و نتایج خوبی از آن به دست آمد فرد اقدام به نگارش پایان نامه می کند که دارای اسلوب و ساختار خاص به خود می باشد که در مقاله آینده خود بیشتر آن را بررسی می کنیم. به طور خلاصه این ساختار شامل عنوان، چکیده، مقدمه، روش تحقیق، ارایه یافته ها و نتایج، نتیجه گیری پایان نامه و منابع و مآخذ می باشد. در نهایت فرد باید در جلسه دفاع پایان نامه یا تز دکتری خود حاضر شده و از پایان نامه و پژوهشی که انجام داده است دفاع کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران