خدمات و فروش تجهیزات برقی در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی مرکز خدمات و فروش تجهیزات برقی در اراک

🔴 میثم خلیلی

🔹 میثم خلیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و فروش تجهیزات برقی در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میثم خلیلی :

✅ انجام کلیه خدمات برق صنعتی وساختمانی.

✅ فروش کلیه تجهیزات برقی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اراک – هپکوفاز۲

برق ساختمان چیست ؟

برق ساختمان هر خانه ای دارای چندین نوع سیم کشی است . بعنوان مثال سیم کشی برق ساختمان سیستم های توزیع ، روشنایی، لوازم با نصب دائم و قابل حمل،تلفن،گرمایشی یا سیستم کنترل تهویه ، سینمای خانگی و سیستم های شبکه ی کامپیوتری .
مـقـررات برای نصب و راه اندازی سـیم کشی برق سـاختـمان به طور گسترده ای در سراسر جهان متفاوت با قوانین ملی، منطقه ای ، و شهری و ………… است . در بعضی از نقاط جهان اجازه صاحـب خانه برای نصب برخی یا همه سیم کشی در خانه مورد نیاز است و بعضی موارد اجازه حوزههای قضایی لازم می باشد.
آغاز سیم کشی خانه زمانی بود که دکل چراغ برق و تلفن برای بار اول در پایان قرن ۱۹ مقابل خانه ها نصب شد و در پایان قرن ۲۰ با تنوع سیستم های قابل نصب برای خانه گسترش یافت. خدمات برق در نظر گرفته شده در خانههای مدرن ضروری است، و در بسیاری از خانه های مدرن نیز تلفن ، با دسترسی به اینترنت،سیستم های امنیتی و تصویری ، حفاظتی و نظارتی و … ارائه شده باشد.
در برق ساختمان ساخت و ساز خانه های جدید ، سیم کشی برای تمام سرویس ها الکتریکی را می توان به راحتی قبل از دیوار چینی به پایان رساند. در ساختمان های نوساز، نصب و راه اندازی یک سیستم جدید مانند یک سیستم امنیتی، و یا سینمای خانگی، لازم است که سیم کشی به صورت توکار و سیم ها پنهان باشد. ساختمان های مختلف از قبیل آپارتمان و خانه های آپارتمانی ممکن است پیچیدگی نصب و راه اندازی اضافی جهت خدمت رسانی در یک خانه را به همراه داشته باشد .

خدمات متداول سیم کشی ساختمان عبارت است از:
پریز (نقاط توزیع)
نورپردازی و وسایل نوری و کلید ها
تلفن
اینترنت
تلویزیون، یا پخش صوتی، کابل، ماهواره
ویژگی های بالا ممکن است شامل:
سینمای خانگی
سیستم صوتی
سیستم های اعلام سرقت
دوربین مدار بسته امنیتی
هوشمند سازی
مدیریت انرژی باشد
سرویس های مخابراتی و برق نیاز است که از نقاط ورودی به نقاطی که تجهیزات نصب شده اند بروند. برای تامین برق، نیاز است که یک کابل از سقف و یا کف وارد جعبه توزیع شود. جعبه توزیع، و یا جعبه فیوز، یک جعبه فلزی که شامل فیوز ها می باشد که بر روی یک دیوار از خانه نصب شده است معمولا در بسیاری از خانه های جدید جعبه فیوز ها در گاراژ یا پارکینگ بر روی دیوار نصب می شود.

پریز ( نقاط توزیع)
مکان هایی که به برق نیاز است باید پریزی در نظر گرفته شود . در بسیاری از مناطق نصب و راه اندازی باید منطبق با استانداردها و توسط یک برقکار دارای مجوز و یا واجد شرایط انجام شود. پریزها معمولا باید در مکان هایی که یک دستگاه مانند، تلفن، رایانه، تلویزیون، سینمای خانگی، سیستم امنیتی، سیستم دوربین مدار بسته نصب شده است وجود داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران