مزرعه تنباکو برازجان – بهترین مرکز فروش تنباکو برازجان در سراسر کشور

در بوشهر ، برازجان

معرفی مزرعه تنباکو برازجان – بهترین مرکز فروش تنباکو برازجان در سراسر کشور

🔴 سبحان مختاری

🔹 سبحان مختاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تنباکو برازجان در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی سبحان مختاری :

✅ کشاورز تنباکو از شهر برازجان هستم . تنباکوی اصل برازجان را مستقیما از ما خرید کنید و هزینه اضافی به دلال ها نپردازید .

✅ ما تنباکو برازجانی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مستقیما به شما تحویل میدهیم .

* ارسال به سراسر کشور *

* فروش تضمینی *

*قیمت به نرخ خود شهر برازجان*

*در صورت راضی نبودن از محصول ، بدون قید و شرط محصول را پس میگیریم *

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید .

تمام تصاویر آگهی متعلق به مزرعه تنباکو برازجان و از خود محصولات و مزارع تنباکو ما هستش .

 

🔸 شماره تماس  09100848413

 

تنباکوی برازجانی چیست؟

در بین طرفداران قلیان معمولا تنباکو های میوه ای و به اصطلاح تنباکوی خیس رایج است . اگر به یک سفره خانه بروید به راحتی می توانید یک قلیان میوه ای یا با سایر اسانس های نعناع ، آدامس و از این قبیل طعم ها را سفارش دهید . اما در شهر هایی مانند تهران قلیان برازجانی یا خوانساری ، کمی ناشناخته است . در این مقاله قصد داریم مقایسه ای بین تنباکوهای میوه ای و تنباکو های برازجان داشته باشیم .

در حقیقت تنباکوهای برازجان نوعی گیاه بصورت چوب هستند که در قلیان سوخته می شوند . تنباکو های خوانسار با انواع برازجانی تنها تفاوت اندکی دارند اما هر دو از یک نوع گیاه هستند . نوع برازجانی آن کمی مرغوب تر و البته گرانتر است . تفاوت کیفیت این دو تنباکو به زمینی که در آن کشت شده و آب و هوا بستگی زیادی دارد .

برای دود کردن تنباکوی خوانسار یا برازجان به قلیون مخصوص آن نیاز است . البته امکان استفاده از قلیان میوه ای نیز وجود دارد ولی کیفیت طعم و دود حاصله تقلیل می یابد . قلیان های برازجان در واقع نوع اصیل قلیون ها هستند و در گذشته اکثر قلیان ها از این نوع بودند . قلیان برازجان از سفال ساخته شده و بجای شلنگ ، از نی چوبی کشیده می شوند . در شهر های جنوبی ، قبل از چاق کردن قلیان چوب ، کوزه ی آن را برای مدتی در آب قرار می دهند تا خنک شود .

آماده سازی قلیان برازجان
آماده سازی قلیون چوب یا به اصطلاح چاق کردن آن کمی دشوار تر از قلیان میوه ایست . به دو روش نیمه تر و کاملا تر می توان از تنباکوی برازجان استفاده کرد .برای آماده سازی تنباکوی تر ابتدا باید آنرا در حدود نیم روز خیس کرده و سپس در سری قلیان قرار دهید . نسبت به قلیون میوه ای می بایست میزان تنباکوی بیشتری بارگذاری کنید ؛ برای تهیه یک تنباکوی نیمه تر ، بجای خیساندن تنباکو آن را زیر شیر آب گرفته و اجازه می دهیم تا کاملا خیس شود سپس با فشردن آب اضافی آن را می گیریم .

در تنباکوی برازجان یا خوانسار نیازی به استفاده از فویل یا زرورق نیست ؛ علت نم دار کردن تنباکو نیز همین موضوع است . توجه داشته باشید اگر تنباکو بیش از حد خیس باشد ، ذغال ها سرد می شود و اگر نم کافی نداشته باشد ، دود غلیظ و آزار دهنده ای تولید می شود .تنباکو ها را در سری قلیان ریخته و سپس ذغال گداخته را مستقیما روی تنباکو قرار می دهیم . البته باید اعتراف کنیم که این کار باید با آزمون و خطای بسیار انجام شود تا دود با کیفیت و سالم حاصل شود . معمولا اهالی بومی بوشهر بسیار استادانه قلیان خوانسار یا برازجان را به دود می اندازند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران