فروش شرکت و جذب مهندسین جهت رتبه بندی در قزوین

در قزوین ، قزوین

فروش شرکت و جذب مهندسین جهت رتبه بندی در قزوین

🔴 محمود عباسی

🔹 مهندسین مکانیک جامدات سیالات…

🔹 مهندسین عمران و معماری و نقشه برداری

🔹 مهندسین برق

🔹 کلیه گرایشهای برق و مکانیک و عمران جهت رتبه بندی نیازمندیم

🔹 لطفاجهت ارسال مدارک درواتساپ پیام بدهید.

🔹 فروش شرکت رتبه ۵ ابنیه و تاسیسات

🔹 کارکرد صفر

🔹 تاسیس۹۹قزوین

🔹 رتبه ۱۴۰۰و۴ساله

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  قزوین

 

الزامات خرید و فروش شرکت چیست؟

در خرید و فروش شرکت توجه به دو نکته حائز اهمیت است:

خرید و فروش شرکت باید مستند به قراردادی باشد. در این قرارداد علاوه بر تعیین چگونگی نقل و انتقال سهام از مدیران قبلی تعهداتی گرفته شود و وضعیت را تشریح کند. برای مثال مدیر قبلی باید بنویسد که مثلا چکی صادر نکرده است یا دعوایی مطرح نکرده است،… به طور کلی تمامی حقوق و تعهدات شرکت را هنگام انتقال باید در این قرارداد ذکر شود.
دومین نکته اینجاست که تا لحظه‌ای که به طور کامل، شرکت به مدیر و سهامداران جدید منتقل نشده، هم‌چنان مسئول اصلی تعهدات شرکت مدیران قبلی هستند. این انتقال مسئولیت زمانی انجام می‌شود که شرکت به طور کامل به مدیران جدید منتقل شود.

خرید شرکت

ممکن است برای کسب‌وکار خود نیاز فوری به شرکت داشته باشید. یکی از راه‌های مدیرشدن در یک شرکت، خرید شرکت است. برخی شرکت‌ها نمی‌خواهند فعالیت خود را ادامه دهند و به جای انحلال آن اقدام به فروش شرکت می‌کنند. ما این شرکت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا با خرید شرکت از مزایای آن بهره‌مند شوید.

با خرید شرکت اعضای هیئت مدیره شما و کارکنان شرکت جایگزین اعضای شرکت قبلی می‌شوند. حتی می‌توانید نام شرکت و موضوع آن را تغییر دهید. برای انجام این تغییرات می‌توانید تنظیم صورت جلسه تغییرات خود را به ما بسپارید تا به سادگی خرید شرکت شما بدون دردسر انجام شود.
فروش شرکت

گاهی ممکن است دیگر نیازی به شرکت خود نداشته باشید. یا اینکه نخواهید به فعالیت خود در آن ادامه بدهید. در این صورت چه کار باید کرد؟ شاید این راه به نظر برخی برسد که شرکت را به حال خود رها کنیم تا وقتی که دوباره به آن نیاز پیدا کنیم و فعالیت را دوباره آغاز کنیم. اما این راه حل راه خوبی به نظر نمی‌رسد.

زیرا هرچند شرکت هیچ فعالیتی ندارد، اما باید هزینه‌های جاری پرداخت شود و مسئولیت مدیران و کارمندان شرکت هم‌چنان پابرجاست. هم‌چنین نگهداری شرکت بدون فعالیت، مسئولیت‌های مالیاتی نیز به دنبال دارد.
چرا شرکت خود را بفروشیم؟

نگهداری شرکت یک ایراد اساسی به همراه دارد! به این مثال توجه کنید.

افراد یک شرکت تصمیم می‌گیرند دیگر در شرکت فعالیت نداشته باشند. درنتیجه آن را کنار می‌گذارند و فعالیت خود را متوقف می‌کنند. سال‌ها بعد مدیرعامل شرکت قبلی تصمیم می‌گیرد در شرکت جدیدی مدیرعامل شود. اما ناگهان در حین ورود اطلاعات، سامانه مدیریت عامل او را نمی‌پذیرد. زیرا هم‌چنان در شرکت قبلی سمت مدیریت عامل را دارد. و به همین صورت فعالیت شرکت جدید‌شان ۲ الی ۳ ماه به تاخیر می‌افتد.

در این صورت دو راه حل وجود دارد:

انحلال شرکت

انتقال شرکت به دیگری

برای انحلال، به صورتجلسه و امضای تمامی شرکا قبلی خود نیاز دارید. گاهی انحلال شرکت ممکن است در چندین سال بعد از توقف فعالیت صورت بگیرد. در این حالت دسترسی به تمام شرکا و داشتن امضای تک تک آنها بسیار دشوار خواهد بود.

تنها راهی که باقی می‌ماند فروش شرکت است. در این صورت شما شرکت خود را به فرد دیگری انتقال می‌دهید. در فروش شرکت، افرادی که نیازمند شرکت هستند و به صورت فوری می‌خواهند مالک آن شوند، مشتریان خوبی برای شرکت شما خواهند بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران