بهترین مرکز خدمات زیبایی در منزل در تهران و اسلامشهر

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات زیبایی در منزل در تهران و اسلامشهر

🔹 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی در منزل در تهران و اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ انجام خدمات زیبایی ، جوانسازی پوست و مو و جلوگیری از پیری در منزل.

✅ تزریق پی آر پی مو ، زیر چشم و صورت

✅ خدمات در مطب و منزل

و…

 

🔸 شماره تماس  09036767413

 

خدمات زیبایی در منزل چیست؟

گاهی ممکن است دلایلی مانند نداشتن زمان کافی ترافیک آلودگی هوا سرما و گرما کسالت داشتن فرزند کوچک در خانه و یا هر علت دیگری دلیلی باشد که شما را برای رفتن به سالن های آرایشی جهت انجام کارهای خود سخت کند. تیم تخصصی و امن آرایشی ما با سابقه و تجربه زیاد در زمینه خدمات آرایشگری ،تمامی خدمات مربوط به رنگ و مش کاشت و اکستنشن مژه انواع براشینگ و بافت مو شینیون های حرفه ای کوتاهی میکاپ در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا در منزل شما، ارائه می کند.

اگر توانایی، زمان یا علاقه ای برای رفتن به آرایشگاه ندارید، به راحتی می توانید خدمات زیبایی در منزل را با ما تجربه کنید. همه ی خدمات با بالاترین کیفیت و بهداشت در مکان و زمان دلخواه شما با هزینه ای به صرفه و مدت زمان پیش بینی شده ارائه می شود

اهمیت دادن به وضعیت ظاهری و رسیدگی به آن، از جمله مهم ترین مشخصه های فردی شما محسوب می شود. تلاش برای حفظ زیبایی و جوانی پوست، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، می تواند در کسب موفقیت های اجتماعی شما نیز نقش بسیار پررنگی ایفا کند. امروزه آرایشگاه ها و سالن های آرایشی فراوانی در این زمینه افتتاح شده و مشغول به فعالیت هستند.

در این سالن های زیبایی، شما می توانید تمامی این خدمات آرایشی را توسط کادری بسیار مجرب و آموزش دیده دریافت کنید. البته در طی چند ماه اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم ترجیح می دهند این خدمات را در منزل خود دریافت کنند. انجام خدمات آرایشی در منزل، مزایای بی شماری دارد که از مهم ترین آن می توان به صرفه جویی در زمان اشاره نمود. بسیاری از افراد بنا بر دلایلی همچون نبود وقت کافی و ترافیک دوست دارند این خدمات را در منزل انجام دهند.

انواع خدمات آرایشی که در منزل انجام می شود
خدماتی که در منزل انجام می شوند شامل براشینگ، کوتاهی مو، شینیون، رنگ، مش، لایت، بالیاژ و آمبره، خدمات ناخن، اصلاح ابرو و صورت و… می باشند. همچنین شما می توانید خدمات تخصصی تر همچون میکروپیگمنتیشن، پاکسازی و لایه برداری پوست، ویتامینه مو، اکستنشن مو و مژه، اپیلاسیون و… را نیز در منزل دریافت نمایید. در واقع با توجه به شیوع ویروس کرونا و درصد بالای انتقال این بیماری، انجام خدمات آرایشی و زیبایی در منزل بهترین گزینه می باشد. اما باید تمام پروتکل های بهداشتی نیز هم توسط آرایشگر و هم توسط مشتری رعایت شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران