تخصصی ترین مرکز اکستنشن مژه در سراسر مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تخصصی ترین مرکز اکستنشن مژه در سراسر مشهد

🔴 مهناز کارشکی

🔹 مهناز کارشکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اکستنشن تخصصی مژه در سراسر مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهناز کارشکی :

✅ اکستیشن مژه

✅ مژه موقت

✅ لیفت و لمینت مژه و ابرو با بهترین متریال

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد

تفاوت کاشت مژه دائمی و موقت چیست؟

کاشت موقت مژه ها
این روش کاشت مژه ها یک روش نیمه دائمی می باشد و باعث می شود که مژه های شما پر تر و بلند تر شوند در این روش از تا های مصنوعی برای کاشت مژه استفاده می شود. همچنین گاهی مقداری تار طبیعی را با این تار های مصنوعی همراه می سازند.

تفاوت کاشت مژه دائمی و موقت
شاید گاهی به افرادی بر بخورید که مژه هایی خیلی زیبا و پرپشت و منظم دارند و به آن ها غبطه بخورید اما نگران نباشید ما در کلینیک مدرن ضامن سلامتی شما هستیم‌. شما می توانید از روش های کاشت دائمی و موقت مژه در این کلینیک با تیم مجرب و بهترین امکانات بهره مند شوید. فرق روش های دائم ک موقت که در بالا توضیح دادیم در تار های کاشت مژه است. که در کاشت دائم صد در صد طبیعی هستند و در کاشت مژه موقت که‌گاهی به آن اکستنشن مژه میز می گویند از تار های مصنوعی یا ترکیب طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.

از نظر هزینه کاشت مژه دائم گران تر است. در کاشت مژه به طور دائم مژه ها کاملا طبیعی به نظر می آیند و در ادامه نیز مو های مژه ها رشد می کنند در حالی که در کاشت موقت به هیچ وجه مژه ها بعد از اکستنشن رشد نخواهند کرد. کاشت مژه موقت 6 ماه دوام می آورد و هفته ای یک بار باید ترمیم شود تا بتواند بر روی پلک های شما خود نمایی کند. به هیچ وجه نمی توان گفت کدام روش بهتر است زیرا هر کدا متقاضیان خاص خود را دارند.

انواع کاشت مژه
به طور کلی 2 روش برای کاشت مژه ها وجود دارد که در ادامه می خواهم آن ها را برای شما بیان کنم:

کاشت مژه ابریشمی: در این روش از تار مو های ابریشمی برای کاشت مژه استفاده شده و روشی موقت است. این روش برای افرادی که مژه کمی دارند یا بر اثر یک حادثه مانند سوختگی مژه های آنان رویش ندارند مناسب است.

کاشت مژه نامرئی: این یک روش عالی برای افرادی است که دوست نارند کاشت مژه آن ها معلوم باشد و یک روش نامرئی برای کاشت مژه است. در این روش از تار های موی طبیعی فرد برای کاشت مژه هایش استفاده می شود و بعد از آن فرد دیگر نیازی به آرایش مژه نخواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران