انجام انواع خدمات آرایشگری و زیبایی مژه ، ابرو و مو در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی انجام خدمات آرایشگری و کاشت مژه و اصلاح ابرو و کراتین مو در بندرعباس

🔴 مهری ولایتی یزد صفت

🔹 مهری ولایتی یزد صفتیکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام انواع خدمات آرایشگری و زیبایی مژه ، ابرو و مو در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهری ولایتی یزد صفت:

✅ کاشت مژه هیدن

✅ خدمات اصلاح ابرو

✅ کراتین مو

و…

 

🔸 شماره تماس  09359822332

🔸 آدرس  بندرعباس

 

کاشت مژه‌ی هیدن چیست؟

اهمیت نوع اکستنشن در کاشت مژه

این نکته را فراموش نکنید که شما باید در انتخاب مژه‌ها دخالت کنید و متخصص موظف است مژه‌ها را با سلیقه و نظر شما انتخاب کند. اکستنشن‌ مژه انواع مختلفی دارند و هرکسی باید در ابتدا باتوجه به سلیقه‌ی خود و درنهایت مشاوره‌ی تکنسین نوع و کیفیت مژه‌ی مناسب خودش را انتخاب کند. سایز اکستنشن باید با فرم چشم‌ها و حجم و اندازه‌ی ابرو هماهنگ باشد. اکستنشنی مناسب و طبیعی است که بسیار سبک باشد و سنگینی یا مزاحمتی برای فرد روی پلک‌هایش ایجاد نکند. مژه‌ای که برای کاشت انتخاب می‌کنید ضخامت و شکل‌های متفاوتی دارد. بهتر است قبل از شروع کار درباره‌ی میزان بلندی، ضخامت یا فردار بودن یا نبودن مژه‌ها تصمیم بگیرید. یک تکنسین ماهر و باتجربه به خوبی می‌داند که چه نوع مژه‌ای با چه طول و حجمی به فرم ابرو و چشم‌های شما می‌آید و از مهم‌تر این‌که مژه‌ی شما چه میزان حجم و طولی را می‌تواند تحمل کند.

روش کاشت مژه‌ی والیوم در متد کاشت مژه‌ی هیدن

کاشت مژه‌ی هیدن کوچک‌ترین آسیبی به مژه‌های اصلی افراد نمی‌زند. مژه‌ی والیوم در حقیقت مژه‌های ساخته شده از ابریشم با قطر بسیار نازک است. این مژه‌ها از دسته‌های چهار تا هفتایی مژه‌ی به هم چسبیده تشکیل شده‌اند و این دسته‌ها بر روی تار مژه قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب توجه سبک بودن بیش از اندازه‌ی این دسته‌های ابریشمی است. این دسته‌ها به قدری سبک و نازک هستند که برخلاف مژه‌های مصنوعی هیچ‌گونه سنگینی‌ روی مژه یا پلک‌ خود احساس نمی‌کنید. قبل از اضافه کردن دسته‌های مژه‌ی والیوم، تکنسین از یک starter استفاده می‌کند تا چسب به خوبی روی مژه‌ها بنشیند. بعد از آن یک دسته از اکستنشن را به یک تار مژه‌ می‌چسباند و با فرم دادن آن در همان لحظه، آن را به حالت طبیعی درمی‌آورد. این مرحله در زیبایی و داشتن حالت طبیعی مژه‌ها اهمیت زیادی دارد و بسیار مهم است که هر دسته از مژه‌های والیوم فقط بر روی یک تار مژه چسبیده شود. این نکته را حتما به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از ریزش مژه و افزایش میزان دائمی بودن مژه‌های کاشته شده تا بیست‌وچهار ساعت بعد از انجام مراحل کاشت مژه‌ی والیوم چشم‌های خود را با آب نشورید.

کاشت مژه هیدن نماز دارد؟

از نظر بیش‌تر مراجع اگر چسبی که در اکستنشن مژه استفاده می‌شود مانع رسیدن آب به انتهای مژه‌های شود، اشکال دارد و نمی‌‌شود وضوی صحیحی در این روش گرفت. اما اگر چسب استفاده شده در اکستنشن مانع رسیدن آب نمی‌شود و می‌شود وضوی صحیح و کاملی گرفت، استفاده از این روش برای افزایش حجم مژه مانعی ایجاد نمی‌کند. اما درنهایت توصیه می‌شود که قبل از انجام این کار این موضوع را با مرجع تقلید خود مطرح کنید، چرا که مراجع در شرایط مختلف نظرهای متفاوتی در این مورد دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران