بهترین مرکز خدمات اکستنشن مژه کلاسیک والیوم اسپایکی عروسکی در تهران – امیر آباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات اکستنشن مژه کلاسیک والیوم اسپایکی عروسکی در تهران – امیر آباد

🔴 elash.shery

🔹 elash.shery یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اکستنشن مژه کلاسیک والیوم اسپایکی عروسکی در تهران – امیر آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات elash.shery :

✅ اکستنشن مژه کلاسیک

✅ اکستنشن مژه والیوم

✅ اکستنشن مژه اسپایکی

✅ اکستنشن مژه عروسکی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۰۹۱۴۴۸۵۹

🔸 آدرس  امیر اباد (کارگرشمالی) خیابان دوم .

 

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

اکستنشن مژه والیوم یکی از انواع مدل های اکستنشن مژه است .در این روش بر عکس روش اکستنشن مژه کلاسیک که در بین هر تار مژه طبیعی یک تار مژه قرار میگرفت در این روش در روی هر تار مژه طبیعی دو تا پنج تار مژه مصنوعی قرار میگیرد.با استفاده از این روش مژه شما حجیم تر نشان داده خواهد شد. و اکستنشن مژه والیوم سبک تر است و دوام بیشتری دارد .

در صورتی از این روش استفاده می شود که مژه های شما بسیار کم پشت باشد و بخواهید چشمان زیباتر و مژه های پرپشت تر داشته باشید . در حال حاظر که این مقاله را می نویسم هزینه این نوع اکستشن بین 400 تا 1 میلیون تومان متغییر است.و با توجه به اینکه در این روش مژه کار باید مژه های اسکستنشن بیشتری نسبت به روش کلاسیک استفاده کند تقریبا سه برابر هزینه بیشتری باید پرداخت کنید .

در هنگام اکستنشن مژه از چسب مخصوص کاشت مژه استفاده میشود. دیده شده است که بعضی افراد نسبت به این چسب مژه حساسیت نشان داده اند پس بهتر است قبل از اکستنشن از مژه کار خود بخواهید یک یا چند مژه را کار کند و در صورت نداشتن حساسیت به چسب مژه کار را ادامه دهد.البته شایان ذکر که چسب های ضد حساسیت در مارک های مختلف موجود است.بعد از اکستنشن مژه تا 24 ساعت نباید چشمان خود را با آب بشورید تا زمان لازم برای سفت شدن چسب مژه فراهم شود.

بهیچ وجه خودتان اقدام به برداشتن مژه نکنید زیرا امکان دارد به مژه های طبیعی شما آسیب برسد.بهتر است به مژه کاری که این کار را برای شما انجام داده مراجعه کنید .مژه کار می تواند با محلول پاک کننده ای نام remover eyelash بوسیله یک گوش پاک کن مژه هایتان را به این محلول آغشته کند و بعد از آن چسب حل شده و مژه ها به آسانی کنده میشوند

ماندگاری اکستنشن مژه در روش والیوم حدودا دو هفته است و در صورتی که اکستنشن مژه توسط مژه کار حرفه ای انجام شود و از مواد مرغوب استفاده شود میتواند از آن سه یا چهار هفته هم استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران