خدمات کانال سازی و کانال کشی کولر در قزوین و تاکستان

در قزوین ، قزوین

معرفی ارائه خدمات کانال سازی و کانال کشی کولر در قزوین و تاکستان

🔴 یدالله ایمانی

🔹 یدالله ایمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کانال سازی و کانال کشی کولر در قزوین و تاکستان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات یدالله ایمانی :

✅ کانال سازی و کانال کشی کولر

✅ جوشکاری سیار درو پنجره ومحافظ و غیره …

✅ در تمام نقاط

✅ قرارداد کاری با 👈 کارخانجات و شرکت ها و منازل مسکونی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس شهر قزوین .خیابان ٢٢بهمن جنوبی . بعداز زیر گذر

معرفی مراحل کانال کشی کولر

کانال کولر باید کاملا اصولی و استاندارد نصب شود. برای اینکه کانال هایی طبق استاندارد در ساختمان نصب شود باید از کانال کش حرفه ای کمک گرفت. قطعا یک فرد باتجربه می تواند به نحوی کانال کولر را نصب کند که میزان هوادهی بسیار بالا رود. یک کانال کش باید با دانش و تجربه خود مراحل زیر را در بهترین شکل ممکن انجام دهد:

طراحی کانال کولر

یک کانال کش باید در ابتدا کانال ها را بر اساس معماری ساختمان طراحی کند و محل نصب دریچه کولر را بررسی کند. چرا که در صورت عدم هماهنگی و نامتناسب بودن دریچه کولر و نصب غیر اصولی کانال کولر، باد کافی به فضای داخل وارد نمی شود.

تهیه متریال برای کانال کشی کولر

در مرحله دوم، کانال کش کولر باید، متریال های مناسب برای ورق کانال کولر تهیه کند. توصیه می شود که از متریال مرغوب برای ورق کانال ها استفاده شود. چرا که ورق های نامرغوب به مرور زمان سوراخ می شوند که در این صورت هوای گرم وارد کانال می شود.

عایق بندی کانال کولر

در سومین مرحله کانال کشی کولر، تمامی کانال ها باید عایق بندی شود. در صورت عدم عایق کاری در اتصال کانال ها، زانویی ها، محل نصب دریچه ها و … میزان خنکی باد کولر قطعا کم می شود.

بررسی تعداد زانوهای مورد نیاز

در این مرحله، کانال کش باید تعداد زانوهای مورد نیاز را بررسی کند. به دلیل اینکه مسیر کانال کولر مستقیم و صاف نیست، حتما به تعداد زانو جهت ایجاد مسیر مناسب و استاندارد؛ نیاز می شود.

بررسی جریان باد

در مرحله آخر، متخصص باید کانال کشی کولر را بر اساس میزان جریان باد انجام دهد. چرا که سرعت و فشار باد کولر در برندهای مختلف کولر آبی با هم فرق دارد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران