بهترین مرکز ارائه کلیه خدمات ناخن و آموزش کاشت پودر ، کاشت ژل و کاشت قالب در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز ارائه کلیه خدمات ناخن و آموزش کاشت پودر ، کاشت ژل و کاشت قالب در تبریز

🔴 الهه شریفی

🔹 الهه شریفی یکی از حرفه ای ترین ناخن کاران فعالان در زمینه ارائه کلیه خدمات ناخن و آموزش کاشت پودر ، کاشت ژل و کاشت قالب در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه  :

✅ کاشت پودر

✅ کاشت ژل

✅ کاشت قالب

✅ ارائه کلیه خدمات ناخن

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن، یعنی اضافه کردن مواد مصنوعی بر روی ناخنهای طبیعی هست تا بتوانیم از این روش، ظاهری بلندتر و یکدست‌تر برای ناخنها به وجود آورد و از این طریق زیبایی و جذابیت ناخنها و دستها رو افزایش داد.

معمولا برای افزایش مقاومت این ناخن مصنوعی، از نوعی پودر و مایع مخصوص یا ژل استفاده میشه و بعد از طی کردن مراحل مختلف مانیکور، سوهان کشی و یکسان کردن اندازه ناخنها، کار کاشت ناخن انجام میگیره و شما بعد از طی کردن این پروسه، میتونید از داشتن ناخنهای فوق العاده زیبا، بلند و جذاب، لذت ببرید.

انواع کاشت ناخن
1 -کاشت ناخن ژله لیی

کاشت ناخن ژله ای یکی از دسته کاشت های بسیار زیبا و با دوام است که در مقایسه با روش های دیگر می تواند جذابیت بسیار زیادی را برای ناخن ها ایجاد کند. در این نوع از کاشت از ژل در سه مرحله با نام های بیلدینگ ژل ( ژل زیر سازی )، فینیشینگ ژل ( ژل استحکام دهنده ) و تاپ شاین ( ژل نهایی درخشان ) استفاده می شود. ابتدا بر روی ناخن ها زیر سازی و سوهان کشی و مانیکور انجام می شود و پس از اعمال محلول ضد قارچ بر روی ناخن ها مراحل ژل گذاری انجام خواهد شد. در انتها بر روی این نوع از کاشت می توان از انواع مدل دیزاین همچون فرنچ، لاک و انواع مدل از طراحی های شیک و ساده استفاده کرد.

۲- کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری در واقع از اولین روش های کاشت و طراحی و ناخن بشمار می رود که هنوز هم از دسته روش های پرطرفدار در کاشت به حساب می آید. در این روش از پودر اکریلیک و لیکوئید استفاده می شود که پس از آغشته کردن این دو ماده با یکدیگر خمیر کاشت پودر آماده شده و آن را بر روی ناخن ها خواهند زد. زمانیکه پودر خشک شد بر روی آن سوهان کشی دقیقی انجام می گردد تا در نهایت بتوان شکل ظاهری مورد نظر همچون نوک تیز، کوتاه، بلند و … را ایجاد کرد.

3. کاشت ناخن قالبی یا دوآل
کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، به این ترتیب که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه قابلیت بسیار زیادی در هواگیری و شکسته شدن دارند. البته سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند. وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران