کلینیک مهر تهران – بهترین مرکز کاشت مو و ابرو طبیعی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی کلینیک مهر تهران – بهترین مرکز کاشت مو و ابرو طبیعی در تهران

🔴 کلینیک مهر تهران

🔹 کلینیک مهر تهران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت مو و ابرو طبیعی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک مهر تهران :

✅ کاشت ابرو طبیعی و مو بدون درد و‌خونریزی

✅ با مدل و‌ طراحی به سلیقه زیباجویان عزیز

✅ زیر نظر پزشک متخصص پوست و‌مو

✅ با مجوز رسمی از وزارت بهداشت

✅ با تراکم بالا

✅ در دو شعبه ونک و جردن

✅ با ضمانت نامه کتبی

داشتن ابرو دائم و زیبا دیگر رویا نیست

✅ اگر از لیفت و تتو خسته شدین کافیه عکس ابروهای خودتون رو از طریق دایرکت اینستاگرام یا واتس اپ برای ما ارسال کنید و مشاوره رایگان بگیرید

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۹۷۳۵۳۰۱

 

کاشت مو چیست؟

ریزش مو و کچلی یکی از کابوس‌های وحشت‌ آوری است که این روزها افراد زیادی در گیر آن هستند و در جستجوی راه حلی برای داشتن موهای پرپشت هستند که یکی از این راه حل ها کاشت مو است.

بسیاری از افراد به خصوص آقایان به دلیل کم پشت بودن موهایشان اقدام به کاشت مو با جراحی می کنند. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت مو بیشتر آشنا شوید.

کاشت مو که بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌ های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌ شوند.

بهترین راه درمان و ترمیم موهای ازدست رفته درحال حاضر استفاده از پیوند موی طبیعی است که این پیوند در نواحی مختلف ازجمله (سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است.

*مراقبت های بعد از عمل جراحی کاشت مو
بعد از انجام عمل کاشت مو یکسری اعمال به منظور حفاظت از منطقه دریافت‌کننده گرافت‌ های کاشت مو باید انجام شود که به شرح زیر است:

باید منطقه‌ای که کاشت مو در آن صورت گرفته‌است را از در معرض نور خورشید قرار گرفتن دور کرد و دو روز بعد از جراحی برای شستشوی محل مذکور باید از شامپو استفاده کرد. بعضی از جراحان پیشنهاد می‌کنند روز بعد از جراحی از شامپو استفاده کنند. استفاده از شامپو بسیار مهم است چون باعث جلوگیری از دلمه بستن زخم در اطراف محور مو می‌شود این دلمه‌های پوستی به محور مو می‌چسبند و خطر ریزش فولیکول‌های موی تازه کاشته شده در طول ۶ تا ۱۰ روز بعد از عمل افزایش پیدا می‌کند.

در طول ۱۰ روز اول، تقریباً تمامی موهای کاشته شده، به واسطه تغییر محلی که داشته‌اند آسیب‌ پذیر می‌شوند و ریزش خواهند داشت. چنین امری کاملاً طبیعی است.

بعد از ۲ تا ۳ ماه موهای جدیدی از فولیکولهای جابه جا شده شروع به شکل‌گیری می‌کنند. موی بیماران به حالت عادی شروع به رشد می‌کند و در طول ۶ تا ۹ ماه بعدی به ضخیم شدن ادامه می‌دهد. هرگونه ریزش موی بعدی به صورت محتمل از مناطقی که تحت عمل کاشت مو قرار نگرفته‌اند، صورت می‌گیرد.

بعضی از بیماران برای به تعویق انداختن ریزش مو از دارو استفاده می‌کنند در حالیکه سایر افراد برای مبارزه با این امر در نهایت تن به یک عمل کاشت موی دیگر می‌دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران