بهترین مرکز تعمیرات تخصصی یخچال ساید ، لباسشویی ، ظرفشویی ال جی در ساری

در مازندران ، ساری

معرفی بهترین مرکز تعمیرات تخصصی یخچال ساید ، لباسشویی ، ظرفشویی ال جی در ساری

🔴 مهندس علی ظاهری

🔹 مهندس علی ظاهری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی یخچال ساید ، لباسشویی ، ظرفشویی ال جی در ساری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهندس علی ظاهری :

✅ آموزش استفاده صحیح از لوازم

✅ رفع عیب تمامی ارور های بوجود آمده

✅ رفع نشتی آب از دستگاه ها

✅ رفع صدای زیاد هنگام خشک کردن لباسشویی

✅ رفع لرزش های زیاد هنگام شستشو

✅ تعویض بلبرینگ و سه نظام لباسشویی در محل

✅ تعمیرات برد الکترونیکی یخچال ،لباسشویی ،ظرفشویی

و…

 

🔸 شماره تماس  09356867374

🔸 شماره تماس  09168233755

 

۱۰ مورد از مهم‌ترین خرابی‌های یخچال فریزر ال جی چیست؟

ما در اینجا ده مورد از خرابی­های رایج یخچال فریزر ال جی را برای شما لیست می­کنیم، در ادامه علت برخی از آن­ها را به تفضیل برای شما توضیح می­دهیم:

کار نکردن موتور یا کمپرسور یخچال فریزر ال جی.
سروصدای زیاد موتور یخچال هنگام کار کردن.
خنک نبودن مواد و فضای داخل یخچال فریزر ال جی.
نشت آب از قسمت آب‌سردکن یا بدنه یخچال فریزر ال جی.
داغ شدن دیواره­های یخچال فریزر ال جی.
برفک زدن قسمت فریزر.
بوی نامطبوع در داخل یخچال فریزر ال جی.
اتومات نکردن یخچال فریزر.
بسته نشدن درب یخچال فریزر.
یخ زدن مواد داخل یخچال.
۱- علت سروصدای زیاد یخچال فریزر ال جی چیست؟
– خرابی سیستم خنک‌کننده
موتور یا کندانسور از اجزای اصلی یخچال فریزر که کار سرد کردن یخچال به عهده آن است؛ مانند بقیه موتورها، موتور یخچال نیز توسط یک فن خنک می­شود و هوا در داخل آن جریان می­یابد. این فن در پشت یخچال و نزدیک رادیاتور آن قرار دارد. اگر هنگام باز شدن درب یخچال فریزر، سروصدای آن بیشتر می­شود، نشان‌دهنده خراب بودن فن آن است. ممکن است تیغه­های فن آسیب‌دیده باشند، یا پره­ها یخ‌زده باشند. همچنین تجمع گردوخاک و جرم روی پره­ها موجب سوختن موتور فن می­شود. گاهی نیز ممکن است چیزی لابلای پره­های فن گیر کند. تعمیرکاران در صورت امکان فن را تعمیر می­کنند، در صورت عدم تعمیر فن، توصیه می­شود آن را تعویض کنید.

– ایراد در فن هیتر بخش اوپراتور
فن اوپراتور هم از دیگر اجزایی است که خراب شدن آن سبب ایجاد سروصدای زیاد یخچال می­شود. در این حالت نیز با باز شدن درب یخچال، سروصدای آن بیشتر می­شود.

– ایراد در کمپرسور
موتور یخچال فریزر ال جی هم باگذشت زمان فرسوده و مستهلک می­شود و همین امر موجب می­شود که به‌مرورزمان سروصدای موتور نیز افزایش یابد. برای پیشگیری از خراب شدن زودهنگام موتور و ایجاد آسیب­های اساسی در آن پیشنهاد می­شود، یخچال را به­موقع سرویس کنید.

ازآنجایی­که موتور گران­قیمت­ترین بخش یخچال فریزر شماست، باید برای تعمیر آن حتماً به تعمیرکاران خبره و تکنسین­های ماهر تعمیر یخچال فریزر ال جی مراجعه کنید؛ زیرا تعمیر موتور توسط افراد ناآگاه، بار مالی زیادی را به خانواده شما تحمیل می­کند.

۲- چرا بدنه یخچال فریزر ال جی گرم است؟
همان‌طور که می­دانید بدنه یخچال فریزر پر از لوله‌هایی است که نقش آن‌ها انتقال گاز در بین بخش­های مختلف یخچال است. موتور یخچال این گاز را سرد می­کند، سپس گاز در سرتاسر یخچال جریان می­یاید و فضای داخل آن را سرد می­کند. در این حالت گرمی هوای داخل یخچال به گاز منتقل می­شود و همین گرم شدن گاز سبب داغ شدن بدنه خارجی یخچال فریزر ال جی می­شود. گرم شدن بدنه یخچال تا حد کم، طبیعی است و نقص فنی برای یخچال فریزر شما محسوب نمی­شود.

۳- علت خراب شدن درب یخچال فریزر ال جی چیست؟
دلایل مختلفی برای خراب شدن درب یخچال فریزر ال جی وجود دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها باز و بسته کردن زیاد آن یا قرار دادن وسایل و شیشه­های سنگین داخل درب آن است. این کار باعث می­شود درب یخچال شما از تراز خارج شود و خوب بسته نشود. بسته نشدن صحیح درب یخچال سبب فشار آمدن به موتور یخچال شما می­شود؛ زیرا در این حالت موتور باید زمان بیشتری کار کند تا فضای داخل یخچال شما را به دمای تنظیم‌شده برساند و خنک کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران