ارائه خدمات برش سیار سنگ و سرامیک در بوشهر – جم ، کاکی و خورموج

در بوشهر ، بوشهر

معرفی مرکز ارائه خدمات برش سیار سنگ و سرامیک در بوشهر – جم ، کاکی و خورموج

🔴 حسین رضایی

🔹 حسین رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات برش سیار سنگ و سرامیک در بوشهر – جم ، کاکی و خورموج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین رضایی :

✅ برش سیار سنگ وسرامیک ونماکاری رومی. کلاسیک باقیمت مناسب

✅ برش دقیق وعمده سنگ،کاشی وسرامیک

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شهرستان خورموج،شهرکاکی،شهرجم

نکات برش سنگ چیست ؟

صفحه دستگاه را بررسی کنید
پیش از کار با فرز سنگ بری، صفحه را بررسی کنید و وزن آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید وزن دستگاه برای شما قابل تحمل است. بدون شک می دانید که اکثر فرزها دو دستگیره دارند که در ثابت نگه داشتن دستگاه کمک شایان ذکری می‌کنند، بهتر است پیش از استفاده از فرز بررسی کنید آیا می توانید به راحتی با دست قوی ترتان از آن استفاده کنید یا خیر. آگاه باشید به هنگام عبور تیغ از روی سنگ گرانیت نیاز به اعمال فشار دارید، زیرا لرزش به وجود آمده هنگام کار با فرز موجب می شود ابزار سنگین تر به نظر بیاید.

از خودتان محافظت کنید
علاوه بر اینکه باید اطمینان حاصل کنید محافظ فرز سنگ بری در جایگاهش قرار دارد و ایمن شده است، به استفاده از چندین روش محافظتی اساسی نیز نیاز دارید. از پوشیدن لباس های گشاد و دست و پا گیر جلوگیری کنید و برای حفاظت از دستانتان دستکش بپوشید، قابل توجه است پوشیدن دستکش به محکم نگه داشتن دستگاه کمک می کند. توجه داشته باشید به هنگام عملیات برش، خرده ریزه های سنگ گرانیت به اطراف پرت می‌شوند و این امر واقعا مخاطره آمیز می‌باشد. برای جلوگیری از ورود این تراشه ها به چشم هایتان، از یک جفت عینک ایمنی استفاده کنید. پوشیدن ماسک صورت برای کاهش خطر تنفس گرد‌و‌خاک سنگ گرانیت عملی حساب‌شده می‌باشد.

خط برش سنگ گرانیت را مشخص کنید
برای آنکه برش دقیقی با فرز سنگ‌بری داشته باشید، بهتر است محل برش را با مداد و خط کش صاف نشانه گذاری کنید. در این مرحله، باید با دقت از چکش و اسکنه استفاده کنید تا خط شیار مناسبی را به طور صحیح ایجاد کنید. مطمئن شوید خط شیار ایجاد شده به اندازه کافی عمیق می‌باشد و تیغه به راحتی می‌تواند درون آن جای گیرد و یا جابه‌جا شود. معمولا با توجه به ضخامت سنگ گرانیت، سه برش کافی است. به یاد داشته باشید کل خط مورد نظر باید به طور کامل کشیده شود. این فرایند باعث می‌شود تا مکان دقیق مورد نیاز را برش دهید و تیغه در خطر سر خوردن بر روی صفحه نباشد.

مکان کارتان را آماده کنید
از وجود هرگونه اشیا غیرضروری در محل کار خود خودداری کنید، این امر کمک خواهد کرد به هنگام استفاده از فرز سنگ بری به مانعی برنخورید و وسیله ای جلوی دست و پایتان را نگیرد. در کنار اطمینان خاطر از کاهش هرگونه خطر لیز خوردن، مطمئن شوید که سیم برق دستگاه همیشه در پشت کار باشد و در مسیر تیغه قرار نگیرد. اگر در فضای باز کار می کنید، از شرایط وزش باد و آب و هوای مناسب مطلع شوید.

فرز را به درستی بکار ببرید.
هنگامی که فرز روشن است و از آن برای برش سنگ گرانیت استفاده می کنید از هر دو دست برای گرفتن آن استفاده کنید. پیش از آنکه تیغه را در تماس با سنگ گرانیت قرار دهید، صبر کنید تا تیغه با سرعت زیاد بچرخد و مطمئن شوید به هنگام اعمال تیغه بر روی صفحه، در مقابل فشار به وجود آمده مقاومت کافی را خواهید داشت. اجازه ندهید به هنگام استفاده از ابزار حواستان پرت شود و در آخر توجه داشته باشید زمانی که دیگر نیازی به استفاده از ابزار ندارید، دستگاه از منبع برق و یا هرگونه منبع انرژی کشیده شده باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران