تعمیر باند صداقت – تعمیرات تخصصی انواع باند و ساب در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تعمیر باند صداقت – تعمیرات تخصصی انواع باند و ساب در مشهد

🔴 مجموعه تعمیر باند صداقت

🔹 مجموعه تعمیر باند صداقت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی انواع باند و ساب در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تعمیر باند صداقت :

✅ تعمیرات تخصصی انواع باند

✅ ساب

✅ هورن

✅ میدرنج

✅ تیتور

✅ امپ

✅ فولرنج

و غیره

✅ فلش خور کردن انواع سیستم صوتی خانگی و ماشینی

✅ فروش انواع باند ماشینی و خانگی

✅ استوک و نو

و…

 

🔸 با مدیریت  علی مومنی

🔸 شماره تماس  09370333036

🔸 شماره تماس  09057643957

🔸 آدرس  مشهد جاده سیمان کشمیری52

 

علت سوختن ساب ووفر چیست؟

تنظیم نبودن اهم (در اکثر ساب ووفر ها اگر اهم ها استاندارد و تنظیم نباشند ساب ووفر به سرعت می سوزد. )
زیاد کردن بیش از حد صدا (با صدای بیش از حد هم سیستم شما زودتر خراب می شود هم شنوایی شما زودتر اسیب می بیند. )
اکسسوری نامناسب ( برای مثال برای سیم کشی از سیم های درجه یک استفاده کنید. )

نشانه های سوختن ساب چیست؟
خرید قطعات با کیفیت بالا برای سیستم صوتی خودرو روشی مناسب برای جلوگیری از برخی مشکلات یک سیستم صوتی معمولی است، البته هر سیستم صوتی ماشین دیر یا زود با مشکلاتی رو به رو خواهد شد. حدودا سه علت عمده در سیستم های صوتی ماشین وجود دارد که یکی از آن ها پیری سیستم صوتی است و مشکلات ناشی از آن اجتناب ناپذیر است، علت دوم اجزایی هستند که کاملاً مطابقت ندارند و امکان تولید صدای با کیفیت بالا را دارند. علت دیگر، که به نظر بسیار رایج است، نصب نادرست است.

هنگامی که هر یک از دلایل سوختن ساب ووفر می افتد، بسیاری از مشکلات صوتی اتومبیل ممکن است ایجاد شود. برخی از مشکلات مربوط به پخش خودرو است در حالی که برخی دیگر مربوط به بلندگو هستند. در ادامه به چندین نشانه از وجود مشکل در سیستم صوتی و ساب می پردازیم که در صورت بروز هر کدام باید به بررسی و عیب یابی علت آن بپردازیم.

قطع شدن صدای باند ماشین
در صورت بروز مشکل برای منبع تغذیه باتری خودرو یا بخش هایی که از آن جریان عبور میکند، باعث از کار افتادن پخش خودرو می شود، سیم کشی یکی از مواردی است که ممکن است باعث خرابی ضبط خودرو شود، ثانیاً رادیوهای اتومبیل برای جلوگیری از خسارت ناشی از بالا آمدن برق از فیوز استفاده می کنند سوختن فیوز میتواند یکی از دلایل دیگر این مشکل باشد.

هد یونیت نصب شده جدید جریان ندارد.
اگر متوجه شدید که قطع برق در هد یونیت پس از نصب است، بسیار محتمل است که هد یونیت جریان ۱۲ ولت دریافت نکند، یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل در هدیونیت می تواند این باشد که تقویت کننده شما به حالت محافظتی تغییر یافته است. برای این دو توضیح وجود دارد. یکی، قدرت تولید شده توسط آلترناتیو برای تقویت کننده بیش از هدیونیت است و باید خود را از آسیب محافظت کند. دو، باتری قادر به ولتاژ ثابت سیستم صوتی نیست.

باند ها صدای بم یا بیس را پخش نکنند.
برای تولید باس، بلندگوها باید همزمان هوا را فشرده کنند. مشکل بدون باس هنگامی رخ می دهد که یکی از بلندگوها فشار وارد کند و دیگری هوا را بیرون بکشد. این بیشتر زمانی اتفاق می افتد که بلندگوها از قطب خارج شوند.

قطع شدن ناگهای صدای باند ماشین
کاهش صدا در اثر گرم شدن بیش از حد تقویت کننده یا شل شدن سیم بلندگو اتفاق می افتد. آمپلی فایرها معمولاً گرمای زیادی ایجاد می کنند به خصوص هنگامی که موسیقی برای مدت طولانی با حجم زیاد پخش می شود. برای حل این مشکل، اطمینان حاصل کنید که جریان هوا به اندازه کافی در آنجا وجود داشته است.

جریان هوا آمپلی فایر را همیشه خنک نگه می دارد و از قطع ناگهانی صدا جلوگیری می کند. سیم های بلندگو را نیز بررسی کنید تا از اتصال مناسب آنها اطمینان حاصل کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران