شیشه سکوریت امین – بهترین مرکز نصب شیشه سکوریت دستی و اتوماتیک و کرکره برقی در یزد

در یزد ، یزد

معرفی شیشه سکوریت امین – بهترین مرکز نصب شیشه سکوریت دستی و اتوماتیک و کرکره برقی در یزد

🔴 مجموعه شیشه سکوریت امین

🔹 مجموعه شیشه سکوریت امین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب شیشه سکوریت دستی و اتوماتیک و کرکره برقی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شیشه سکوریت امین :

✅ نصب انواع شیشه سکوریت دستی واتوماتیک

✅ کرکره برقی

✅ جک بازویی وریلی هندریل

✅ کرتین وال

✅ ایینه دگوراتیو

✅ شیشه لمینت ضد گلوله دوجداره و سه جداره

✅ نما و شیشه ساختمانی

و…

 

🔸 شماره تماس  09131560348

🔸 آدرس  یزد بلوار استقلال

 

شیشه سکوریت چیست؟

سکوریت کردن یک فرایند عملیات حرارتی است که بر روی شیشه‌های ساختمانی انجام می‌شود. این فرایند را می‌توان بر روی شیشه‌های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده نیز انجام داد. این نوع شیشه که محصولی از شیشه پنجره، رنگی، رفلکس دار، چاپ شده یا لاکی می‌باشد.

سکوریت همان طور که از نامش پیداست به معنی ایمنی است و شیشه سکوریت که به آن شیشه ایمنی نیز گفته می شود ، شیشه ای است که نسبت به شیشه استاندارد از ایمنی بیشتری برخوردار شده است.در واقع بیش از 5 برابر مقاوم تر از شیشه معمولی هستند.

مراحل تولید شیشه سکوریت
آماده سازی شیشه
در ابتدا شیشه های خام توسط تریلرهای مخصوص با وسیله نقلیه خرک به انبار کارخانه منتقل میشود. این شیشه ها با لیفتراک و جرثتقیل تخلیه می شود تا برای تولید شیشه سکوریت آماده شود.

برش شیشه
یکی از مهم ترین مراحل تولید شیشه سکوریت برش شیشه خام می باشد. زیرا بعد از سکوریت شدن امکان برش شیشه وجود ندارد. این شیشه های خام در ابعاد استانداردی برش می خورد .

در ابتدا شیشه ها به وسیله بازوهای ساکشن از روی خرک برداشته می شودو به صورت افقی در لاین برش قرار می گیرد سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص این کار دستور به دستگاهی به نام cnc صادر شده و شیشه را به ابعاد استاندارد با کمترین پرتی برش می زند. در هر دقیقه یه شیشه برش می خورد و برچسب اولیه روی آن قرار می گیرد.

پرداخت کاری شیشه
شیشه ها بعد از برش نیاز به پولیش دارند تا شفاف شوند برای این کار شیشه ها در دستگاههای لبه زنی ( افقی و عمودی ) قرار می گیرند . به این فرآیند پرداخت شیشه می گویند.

جاسازی شیشه
بعد از پولیش شیشه نوبت به جاسازی آن می رسد. در ابتدا محل دقیق شیشه های خام توسط اپراتور و نقشه خوان مشخص شده و با دستگاههای دریل اتوماتیک سوراخ می شود و سپس با اره های دیسکی و واترجت برش می خورد.

شستشوی شیشه
عملیات برش باعث ایجاد لک و براده های شیشه می شود که با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز می شود.

سکوریت کردن شیشه
مدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه می باشد. برای ضخامت هر میلیمتر شیشه باید 40 ثانیه در کوره باشد. شیشه های 10 میلیمتر باید 400 میلیمتر در کوره باشد. سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران