تولید و فروش انواع لامپ و بک لایت کم مصرف در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تولید و فروش انواع لامپ و بک لایت کم مصرف در کرج

🔴 ناصرمحمدی

🔹 ناصرمحمدی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع لامپ و بک لایت کم مصرف در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ناصرمحمدی :

✅ تولید انواع DOB

✅ انواع لامپ وبک لایت کم مصرف وقطعات جانبی لامپ بدنه وانواع چیپ تولید ایرانی باکیفیت عالی

✅ گارانتی تعویض رایگان 15ماه

و….

 

🔸 شماره تماس 09182908450

🔸آدرس کرج


DOB چیست ؟

معمولا LEDها برای روشن شدن نیازمند منبع تغذیه‌ای با جریان ثابت هستند. درایور روی صفحه یا همان DOB به معنی حذف منبع تغذیه یا منبع نور از LED است. هرچند این به معنی حذف کامل درایور یا منبع نوری از LED نیست. بلکه در چراغ ال ای دی DOB تنها درایور خارجی حذف شده و در واقع درایو روی همان بردی که LEDها قرار دارد، به صورت کاملا فشرده تعبیه می‌شود. در LEDهای Driver on Board بسیاری از قطعات مهم که به حذف نویز و طول عمر مدار کمک می‌کنند، حذف می‌شود. چراغ های ال ای DOB مشخصات الکتریکی قابل قبولی دارند و حذف درایو خارجی اختلالی در عملکرد آن‌ ایجاد نمی‌کند.

 

مشخصات نوریDOB

لازم به توضیح است چندین روش برای محاسبه فیلیکر وجود دارد که دو روش مهم آن به نام‌های Flicker Index و Flicker Percent شناخته می‌شود. در حالت معمول مقدار Flicker Indexچراغ‌های DOB در نوع تک پله ای نزدیک به 0.5 و در چند پله ای ها نزدیک به 0.2 است و Flicker Percent چراغ های DOB در هر دو نوع 100 درصد است. هر چه مقدار دو روش اندازه‌گیری فیلیکر به صفر نزدیک‌تر باشد چراغ ها شرایط بهتری دارند. همانطور که در بالا اشاره شد Flicker Percent چراغ‌های DOB در حالت معمول 100 درصد است که مقدار بسیار زیادی می‌باشد و یکی از عیوب مهم این چراغ‌ها همین امر است. اما به روش‌های مختلفی قادر هستیم که Flicker Percent چراغ‌های DOB را نیز کاهش داده تا حتی به مقدار صفر درصد نیز برسد (البته در حالت صفر درصد مقادیر Power Factor برابر 0.5 و THD به 150 درصد می‌رسد). در مدارات DOB شکل نور خروجی چراغ تقریبا مشابه شکل جریان خروجی است.

 

طول عمر و ایمنی چراغ DOB

این نوع چراغ‌ها به دلیل کم بودن تعداد قطعات و نداشتن سلف، ترانسفورمر، خازن الکترولیتی (جهت کاهش فیلیکر نیاز به این خازن‌ها داریم)، در صورت در نظر گرفتن ملاحظات دمایی عمر طولانی خواهند داشت. در مورد ملاحظات دمایی باید گفت که در چراغ‌هایی که درایور سوئیچینگ دارند، به دلیل این که درایور و LED ها از هم جدا هستند تلفات دمایی درایور و LED جدا از هم است ولی در DOBها LED و قطعات مدار DOB بروی یک برد قرار گرفته که این خود نیاز به هیت سینک قوی تری نسبت به چراغ‌های سنتی را ایجاب می کند. در نهایت به این نکته نیز باید توجه داشت که در چراغ های DOB به علت اینکه ولتاژ کاری مجموعه LED ها بالاست و درایور نیز مستقیما بر روی برد LED نصب شده ملاحظات ایمنی از جمله خطر برق گرفتگی می بایست در نظر گرفته شود تا از برخورد اتفاقی بدن به قسمت های دارای برق جلوگیری شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران