بهترین مرکز هوشمند سازی و برقکاری ساختمان ، ویلا ، گلخانه ، سالن سمینار در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز هوشمند سازی و برقکاری ساختمان ، ویلا ، گلخانه ، سالن سمینار در تهران

🔴 محسن اسدی

🔹 محسن اسدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه هوشمند سازی و برقکاری ساختمان ، ویلا ، گلخانه ، سالن سمینار در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن اسدی :

✅ اجرای برق هوشمند ساختمان و ویلا

✅ انجام صفر تا صد برق کشی ساختمان ، ویلا و برق صنعتی و تاسیسات

✅ نصب انواع آیفون های تصویری و غیره

✅ هوشمند سازی ساختمان ، ویلا ، گلخانه و سالنهای سمینار

✅ تنها نماینده شرکت زوریل در تهران

و…

 

🔸 با مدیریت  محسن اسدی

🔸 شماره تماس  09013991817

🔸 شماره تماس  09123646788

🔸 آدرس  تهران اتوبان آزادگان احمدآبادمستوفی خیابان ولیعصر شمالی لاله های چهارم ساختمان عطا واحد ۸

 

برق هوشمند ساختمان چیست ؟

برق ساختمان متشکل از روشنایی هوشمند ، سرمایش گرمایش ، سیستم مولتی مدیا ، آیفون تصویری ، آسانسور و …. است پس برق هوشمند یعنی تک تک این سیستم ها را هوشمند نمود برای مثال روشنایی هوشمند ، سرمایش گرمایش هوشمند و …….

البته برخی موارد هستند که در سیستم برق سنتی برقی نیستند و مکانیکی هستند ولی در خانه های هوشمند می توان آنرا نیز برقی کرد مثلا پرده های برقی درحالت سنتی بصورت دستی استفاده می شوند و در خانه های هوشمند بصورت برقی و هوشمند اجرا می شوند .

حال برق هوشمند به این معنی است که سیستم هایی نظیر روشنایی ، سرمایش گرمایش ، پرده های برقی و …. را بصورتی اجرا نمود که علاوه بر کنترل توسط نرم افزار موبایل داخل یا خارج از منزل این امکان را فراهم کند که سیستم بصورت خودکار بتواند این سیستم ها را کنترل کند و شرایط ایده آل را اجرایی کند .

خانه ای را تصور کنید که روشنایی آن با توجه به تاریک و روشن شدن نور روز و یا عدم حضور افراد در منزل روشن و خاموش می شود مثلا وقتی وارد اتاق خود می شوید چراغ های مربوطه روشن و در صورت تمایل به مطالعه روشنایی افزایش می یابد و موقع تماشای فیلم به صورت خودکار روشنایی کاهش می یابد و همین روند برای سرمایش گرمایش و پرده های برقی و دیگر تجهیزات هوشمند نیز از همین قانون پیروی می کنند .

این خانه رویایی دیگر فقط در فیلم های هالیوودی نیست بلکه شاید چند خانه آن طرف تر از شما از این تکنولوژی استفاده می کند پس وقت آن رسیده که شما نیز از این قافله عقب نمانید و خانه خود را نیز هوشمند کنید .

تفاوت سیم کشی خانه هوشمند با سیستم معمولی ؟
تفاوت قیمت سیم کشی سیم خانه هوشمند با سیم برق سنتی ؟یا به عبارت کلی تفاوت سیستم کشی سنتی و هوشمند چیست ؟؟

جواب این دو سوال منوط به این است که چه نوع سیستم خانه هوشمندی را انتخاب کنیم مثلا مدل بی سیم خانه هوشمند تقریبا مشابه سیستم برق سنتی اجرا می شود حتی در برخی موارد و مدل های خانه هوشمند سیم کشی حدود 15 تا 25% از حالت سنتی نیز کمتر خواهد شد .

در ضمن در برخی مدل های خانه هوشمند بی سیم می توانید خانه هوشمند را در یک سیستم برق سنتی اجرا شده جایگزین نمود مثلا خانه ای که دارای برق سنتی و کلیدهای مکانیکی معمولی است را با جایگزین کلیدهای لمسی به خانه هوشمند تبدیل کنیم .

اما برخی مدل های خانه هوشمند سیمی مانند سیم کشی KNX نیز قابل اجرا هستند که سیم کشی کاملا متفاوتی دارند و نیاز به کابل های مخصوص و حجم عظیمی از سیم کشی هستند که در برخی موارد ممکن است 3 برابر هزینه سیم کشی سنتی را به شما متحمل کند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران