مرکز تعمیرات الکترونیک شیراز اسپورت مجید امیدوار

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز تعمیرات الکترونیک شیراز اسپورت مجید امیدوار

🔴 مجموعه شیراز اسپورت مجید

🔹 مجموعه شیراز اسپورت مجید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی انواع سیستم های صوتی و تصویری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شیراز اسپورت مجید :

✅ تعیرات تخصصی انواع سیستم های صوتی وتصویری پیشرفته خودرو های داخلی و خارجی تعمیرات انواع

✅ ضبط ،باند ،امپیلی خودرو،مانیتور، باند،ساب،تیوترومیدرنج

✅ انواع اسپیکرهای خانگی و مجالس از صفر تا صد

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۶۴۱۱۷۰۱

 

بررسی دلایل خرابی بلندگوی خودرو

حقیقت غیرقابل‌کتمانی که در مورد بلندگوی اکثر خودروهای داخلی و چینی وجود دارد، کیفیت پایین بلندگوهای نصب‌شده در کارخانه است.

معمولا ریشه موارد زیادی از خرابی‌های مربوط به بلندگو و سیستم صوتی خودروها در ایران، به همین عامل برمی‌گردد. جایی که کارخانه‌های خودروساز بدون اهمیت به کیفیت و آپشن‌های بخش صوتی و مالتی‌مدیا، شرایط نارضایتی مشتریان را خودبه‌خود فراهم می‌کنند.

با این وجود بازهم دلایل دیگری برای خرابی بلندگوها وجود دارد. مثلا شاید شما هم در خودروهایی که تابه‌حال داشته‌اید یا سوار شده‌اید، شاهد خرابی ناگهانی تمام بلندگوهای خودرو بوده‌اید. این نوع خرابی، نشان‌می‌دهد که عامل اصلی خرابی بلندگوی خودرو، چیزی جز استفاده غلط نیست.

قبل از بررسی عوامل اصلی خرابی بلندگو در خودروها، بهتر است سیستم صوتی خودروها و اجزای مختلف آن‌ها را بشناسیم. پس از شناخت دقیق اجزا می‌توان عوامل خرابی را به‌راحتی تشخیص داد.

اجزای سیستم ‌های صوتی در خودروها
خودروهای داخلی حتی در مدل‌های جدید، سیستم صوتی ساده‌ای دارند. اما در خودروهای چینی یا سایر برندها، ممکن است بسته به آپشن و امکانات، سیستم صوتی خودرو پیچیده‌تر از خودروهای داخلی باشد.

به‌طورکلی مهم‌ترین اجزای سیستم‌های صوتی خودروها عبارتند از:

هدیونیت خودرو: تعداد زیادی از افراد هنوز هم از کلمه ضبط برای رابط بین کاربر و پخش صوت در خودرو استفاده می‌کنند. در اصل به وسیله‌ای که شرایط کنترل صوت در خودرو را برای راننده یا سرنشنین فراهم می‌کند، هدیونیت گفته‌می‌شود.
آمپلی فایر: یکی از اجزای مهم سیستم‌های صوتی است که در اکثر خودروها وجود ندارد. معمولا مالک خودرو این قطعه را به سیستم صوتی خودرو اضافه می‌کند. کار اصلی آمپلی فایر، تقویت صداها، افزایش کیفیت صدا و برطرف‌کردن صداهای اضافه و نویز در حجم بالای صدا است.
بلندگوها: آخرین عضو از سیستم صوتی هر خودرو، بلندگو یا همان خروجی صدا است. با توجه به استفاده از انواع مختلف بلندگوها در خودروهای مختلف، توانایی، طول عمر و کیفیت کار آن‌ها رابطه مستقیمی با کیفیت بلندگو و نوع آن دارد.
سیم‌کشی سیستم صوتی: سیم‌ها و مدار کوچکی که ارتباط بین اجزای فوق را برقرار می‌کنند.
در بررسی دلایل خرابی بلندگوی خودرو، ممکن است به یک یا ترکیبی از اعضای سیستم صوتی خودرو به عنوان عامل اصلی خرابی برسیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران