ساخت انواع تابلو LED (ال ای دی) و روان و نئون در اصفهان – پیربکران

در اصفهان ، پیربکران

ساخت انواع تابلو LED (ال ای دی) و روان و نئون در اصفهان – پیربکران

🔴 آرین مرادی

🔹 آرین مرادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت انواع تابلو LED (ال ای دی) و روان و نئون در اصفهان – پیربکران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آرین مرادی :

✅ ساخت انواع تابلو های ال ای دی. روان. نئون با ۱ سال گارانتی

✅ ساخت در کمترین زمان ممکن

✅ فروش و تعمیر انواع پرژکتور های LED با نازل ترین قیمت ممکن.

و….

 

🔸 شماره تماس 09032083006

🔸آدرس اصفهان. پیربکران. خیابان شهید بهشتی. پاساژ سپاهان. واحد ۶

معرفی ویژگی های تابلو های LED

دوام بالای این تابلو ها

تابلو های LED، بسیار قابل اعتماد و از گزینه های مطمئن هستند. این تابلو ها در مقایسه با تابلو های قدیمی، طول عمری بیشتری داشته و از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار می باشند (تابلو های ال ای دی از تابلو های نئونی و فلورسنت، حدودا ۳ تا ۶ سال بیشتر عمر می کنند). بر خلاف تابلو های نئونی، این تابلو ها، هیچ نوع گازی در داخل خود ندارند که پس از گذشت زمان با خالی شدن این گاز، نور تابلو کم تر شده و تاریک شود. در نتیجه در طول مدتی که تحت استفاده قرار می گیرند، میزان روشنایی نسبتا خوب خود را حفظ می کنند.

ترکیب گسترده رنگ ها

لامپ ها در طیف وسیع و گسترده ای از انواع رنگ ها تولید می شوند و از آن جایی که تابلو های ال ای دی از لامپ های کوچک ساخته شده اند این گستردگی طیف رنگ شامل حال آن ها نیز می شود. از این رو، هنگام انتخاب تابلو های LED، می توانید یکی از رنگ های آبی، قرمز، بنفش، نارنجی، سبز، زرد، صورتی، سفید، ارغوانی و یا هر ترکیب دیگری از این رنگ ها را بر گزینید. از خوبی های این تابلو ها این است که نیازی نیست خود را تنها به همین رنگ ها محدود کنید. شما با ترکیب کردن این رنگ های موجود می توانید رنگ های فراوان تا مرز حدودا ۱۶ میلیون رنگ بسازید. همچنین شما این امکان را دارید که از گرافیک ها، انیمیشن ها، طرح ها، نقوش چشمک زن و بسیاری دیگر از چنین موارد را در برنامه برنامه تابلو استفاده کنید. این مسئله سبب می شود بتوانید به طور کامل، مطابق میل خود شخصی سازی کنید و مشتری های بیشتری را با تابلوی خود جذب فروشگاه یا کسب و کار خود کنید.

شکل و اندازه

تابلو های LED مانند صفحه های نمایش به کار برده می شوند؛ از این رو، می توان هر اندازه ای را برای آن انتخاب کرد. اندازه این تابلو به سلیقه و نیاز شما وابسته است. برای مثال برای یک کارگاه آموزشی یا یک سمینار کوچک، یک تابلو با اندازه کوچک نیز کفایت می کند و برای محیط های پهن و گسترده بیرونی، ممکن است به صفحه های نمایش بزرگ نیاز داشته باشید. این امکان نیز وجود دارد تا با استفاده از چندین تابلوی کوچک یک تابلوی بزرگتر را ایجاد کنید و با این شیوه کارآمد تصویر مد نظر خود را روی تابلو به نمایش بگذارید.

شب و روز

تابلو های چلنیوم چون عموما درخشان هستند و اصل زیبایی خود را زمانی که در نور کم قرار داشته باشند، نشان می دهند، برای شب هنگام در محل هایی که تاریک تر به نظر می آیند نصب می کنند. بر عکس این موضوع، تابلو های ال ای دی، در زمان های دیگر و در روشنایی نیز کاربرد دارند. اهمیتی ندارد این تابلو ها در چه نوری نصب شوند؛ در هر صورت، تصاویر روشن باقی خواهند ماند و می توان آن ها را دید. حتی اگر در محوطه های بیرونی نیز این تابلو ها را به کار بگیرید، همچنان عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

متون متحرک

با تابلو های معمولی، تنها امکان نمایش دادن یک کلمه یا جمله را دارید. به همین دلیل، اگر مثلا بخواهید محصولات و یا خدمات خود را به نمایش بگذارید، این تابلو ها هیچ کمکی به شما نمی کنند. با این وجود، تابلو های LED این مشکل را حل کرده اند. شما می توانید این تابلو ها را به نحوی برنامه ریزی کنید که پیام های دلخواه شما را نشان دهد. برای این کار، تنها کافی است متن مورد نظر خود را به سیستم وارد کنید.

با استفاده از این تابلو ها می توانید با مخاطبان فورا ارتباط برقرار کرده و یا حتی چند پیام تبلیغاتی را برای آن ها نمایش دهید.

 

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران