کاشان الکترونیک – تعمیر هدفون و لوازم برقی و الکترونیک در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی کاشان الکترونیک – تعمیر هدفون و لوازم برقی و الکترونیک در کاشان

🔴 فروشگاه کاشان الکترونیک

🔹 فروشگاه کاشان الکترونیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر هدفون و لوازم برقی و الکترونیک در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه کاشان الکترونیک :

🔹️تعمیرات انواع دستگاه های هدفون بلوتوث و سیم دار (هدفون،ایرپاد،هندزفری و…)
🔹️تعمیرات انواع دستگاه های سشوار و اتومو حرفه ای و خانگی
🔹️تعمیرات انواع اسباب بازی های الکترونیکی(هلی کوپتر ،کواد کوپتر ،ماشین کنترلی و…)
🔹️تعمیرات انواع لامپ های ال ای دی
🔹️تعمیرات انواع دستگاه های محافظ برق
و…
🔸️فروش انواع هدفون های بلوتوث و سیم دار(ایرپاد،هدفون ،هندزفری و…)
🔸️فروش انواع اسپیکر های بلوتوث
🔸️فروش انواع لامپ های اضطراری
🔸️فروش انواع هدلایت های سر
🔸️فروش و پخش انواع باطری های شارژی و معمولی (قلمی ،نیم قلمی،کتابی)
فروش انواع ادابتور

و…

 

🔸 شماره تماس 09136847284

🔸آدرس کاشان،خیابان شهید رجایی،پاساژ شفق،طبقه زیر ،پلاک ۳۵

 

3 مشکل رایج ایپاد

حل مشکل تکه تکه شدن صدا در ایرپادها

اگر با ایرپاد خود مشکل صوتی دارید؛ ممکن است یکی از دلایل آن دور بودن شما از منبع باشد. ایرپاد اپل محدوده پوششی در حدود 100 فوت دارد؛ اما زمانی‌که موانعی مانند دیوارها یا منابع تداخلی ایجاد شود این امر باعث کاهش صوت می‌شود.

در صورتی‌که بتوانید منابع دستگاه ایرپاد را در جیب خود قرار دهید مشکلی ایجاد نمی‌شود. برای منابع ساکن مانند رایانه باید دستگاه منبع را در نزدیک یا محدوده خود قرار دهید؛ همچنین منابع و وسایل ایجاد کننده تداخل دامنه ایرپاد شما را کاهش می‌دهند.

Wi-fi دستگاه شما با تراشه w1 ایرپادها تداخل دارد. با خاموش کردن wi-fi در آیفون یا انتقال به منطقه دیگری برای برقراری تماس می‌توانید مشکل تکه تکه شدن یا عدم وضوح صدا را حل کنید. با استفاده از مک می‌توانید مناطق با تداخل wi-fi بالا را جدا کنید.
حل مشکل پخش و مکث نامنظم صدا در ایرپاد

به طور طبیعی ایرپادها دارای حسگرهایی هستند که زمان قرار دادن یا خروج از گوش را حس می‌کنند. با این کار محتوای ایرپاد به صورت خودکار مکث می‌کند یا پخش می‌شود. زمانی‌که محتوای شما در زمان قرار داشتن در گوش مکث می‌کند، مطمئناً مشکلی در حسگرهای آن وجود دارد؛ برای حل این مشکل مسیر زیر را دنبال کنید:

در گوشی در سمت تنظیمات> بلوتوث> AirPods این ویژگی را غیر فعال کنید. روی گزینه i کنار AirPods خود ضربه بزنید و قابلیت تشخیص خودکار گوشی را خاموش کنید؛ این امر به خودی خود باعث افزایش طول عمر باتری نیز می‌شود.

در صورتی‌که این مشکل همچنان وجود داشته باشد؛ روش ریست کردن ایرپاد می‌تواند پاسخگو باشد. در صورتی که مشکل شما از این روش نیز حل نشد با پشتیبانی اپل در تماس باشید.

حل مشکل کار نکردن قابلیت تشخیص خودکار گوشی

زمانی‌که ایرپادها را از گوش خارج می‌کنید پخش خودکار موسیقی یا محتوا متوقف می‌شود. اگر چنین اتفاقی نیوفتاد در مرحله اول تنظیمات دستگاه خود را بررسی کنید. به قسمت تنظیمات> بلوتوث > AirPods بروید روی علامت i کنار AirPods ضربه بزنید و از روشن بودن این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

در مرحله بعد از تمیز بودن ایرپاد خود اطمینان حاصل کنید. در صورتی که موم گوش یا چیز دیگری آن را بپوشاند سنسور کار نمی‌کند. این کار باعث می‌شود گوشی شما طوری رفتار کند که انگار مدام در گوش شماست. همیشه ایرپاد خود را با الکل و ایزوپروپیل تمیز کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران