ساخت آلاچیق و اجرا سقف شیبدار در شهریار

در تهران ، شهریار

معرفی مرکز ساخت آلاچیق و اجرا سقف شیبدار در شهریار

🔴 عابد نجفی پور

🔹 عابد نجفی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت آلاچیق و اجرا سقف شیبدار در شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عابد نجفی پور :

✅ ساخت انواع آلاچیق و سردرب

✅ الاچیق مدل کلبه

✅ الاچیق مدل قارچی

✅ الاچیق کمانی

✅ سقف و سایبان حصیری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۴۱۶۶۴۰۶

🔸 آدرس  شهریار

سقف شیبدار چیست؟

سقف شیبدار پناهگاه یک ساختمان است و در کنار استحکام و زیبایی، به ساختمان هویت نیز می بخشد، از این رو یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان شمرده شده و باید با دیدی تخصصی نسبت به کیفیت، طراحی و اجرای آن نگــاه کرد.

آیا میدانستید توجه به عوامل بسیاری در محیط زیست مثل میزان باد، باران، رطوبت، موقعیت جغرافیایی، گرما، سرما و نیز نوع کاربری بنا، وزن و دیگر مشخصات فنی ساختمان، علاوه بر احترام به سلیقه مشتری و حفظ تناسب و زیبایی ظاهر ساختمان در انتخاب پوشش مناسب برای سقف شما موثر است؟ بسته به شکل کلی سقف را می توان به دو دسته غالب طبقه بندی شده تقسیم کرد:

سقف مسطح و سقف شیبدار. در معماری نوین سقف های مسطح بیشتر در ساختمان های تجاری شایع هستند، در مقایسه با آن سقف شیبدار به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان، صرفه جویی در زمان، پرت کم مصالح ساختمانی، امنیت بالا در مقابل آتش سوزی، وزن کم، سازگاری با شرایط اقلیمی، دوام بالا و ظاهر زیبایی که نسبت به سقف های مسطح دارد علاوه بر سازه های تجاری بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای اجرای سقف شیروانی
در ابتدا به مزایای اجرای سقف شیروانی می پردازیم. همان گونه که مشخص است اجرای سقف شیروانی مزایای بسیاری دارد. وگرنه دلیل استفاده‌ی گسترده از این نوع سقف در ایران و دیگر نقاط جهان توجیه پذیر نبود. اولین و شاید مهم ترین مزیت اجرای سقف شیروانی این است که ساخت و نصب این نوع سقف به دلیل شکل و طرح ساده‌اش بسیار ساده تر و ارزان تر از انواع دیگر است. هم چنین با استفاده از سقف شیروانی، یک فضای تازه و جدید در زیر آن به وجود می آید که می توان از آن استفاده های مختلفی کرد. وگرنه در انواع دیگر سقف چنین فضایی به این شکل به وجود نخواهد آمد یا به این اندازه بزرگ نیست.

مزیت بزرگ دیگر آن که در واقع دلیل اصلی اجرای سقف شیروانی در ایران می باشد، این است که به علت شیبدار بودن، آب باران و برف را به صورت خودکار به پایین منتقل می کند. هم چنین در صورت بارش سنگین برف نیز سقف به هیچ وجه دچار مشکل نمی شود. و برف روی آن به راحتی می تواند زدوده شود. هم چنین بد نیست بدانید که سقف های شیروانی به تهویه هوا نیز کمک می کنند و شکل آن ها کمک می کند تا هوا در خانه به صورت بهتری جریان داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران