فروشگاه حسینی – فروش لوازم اصلی HYUNDAI – KIA در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروشگاه حسینی – فروش لوازم اصلی HYUNDAI – KIA در تهران

🔴 فروشگاه حسینی

🔹 فروشگاه حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم اصلی HYUNDAI – KIA در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه حسینی :

✅ فروش لوازم اصلی HYUNDAI_KIA

✅ ارسال به کلیه شهرستان های ایران از طریق باربری

✅ ارسال بار از طریق پیک به کلیه مناطق تهران پرداخت درب محل

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۳۷۰۷۸۹۰

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۷۲۲۵۷۳۲

🔸 شماره تماس ۰۲۱۴۰۳۳۰۸۹۱

🔸 شماره تماس ۰۲۱۴۰۳۳۰۸۸۹

🔸آدرس تهران – بازار. خیابان امیر کبیر خیابان ملت پاساژ کیان واحد ۴۰۳

معایب استفاده از لوازم یدکی تقلبی و نامرغوب چیست ؟

‌استفاده از قطعات تقلبی و نامرغوب منجر به خطرات جانی می شود

شمار زیادی از قطعات ضامن ایمنی سرنشینان خودرو هستند و اصل بودن آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. از جمله بارزترین این قطعات به عنوان نمونه می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
لنت ترمز: از جمله قطعات پرمصرف و حساس در تمامی خودروها می باشد و همانگونه که مشهود است استفاده از نوع تقلبی و نامرغوب این قطعه باعث می گردد عملکرد سیستم ترمز کاهش یابد، صدای سوت کشیدن در زمان ترمز گیری به گوش برسد، نهایتا خودرو در موارد ضروری قابل کنترل نبوده و باعث تصادفات شدیدی گردد که ضمن ایجاد هزینه مالی، عواقب جانی نیز در بر خواهد داشت .
لوازم جلو بندی و پلوس:‌این قطعات نیز از ایمنی بالای در خودرو برخوردار می باشد و استفاده از نوع تقلبی ونامرغوب آن باعث انحراف خودرو و احتمالا” در سرعتهای بالا باعث عدم کنترل خودرو می گردد. همچنین منجر به آسیب دیدن لاستیک خودرو و فرسایش زود هنگام آن می گردد.

استفاده از قطعات تقلبی و نامرغوب منجر به زیانهای مالی می شود

از طرفی تعداد دیگری از قطعات یدکی مصرفی خودرو هستند که بی کیفیت بودن و غیر استاندارد بودن آنها هزینه های گزافی را به دارندگان خورو تحمیل می کند.
تسمه تایم: این قطعه از جمله قطعات حساس در خودرو می باشد که اگر مصرف کننده از اهمیت آن بی اطلاع باشد در دام سود جویان بازار قرار گرفته و با خرید نوع تقلبی و یی کیفیت این قطعه دچار صدمات مالی می گردد چرا که عمل نکردن صحیح تسمه تایم در خودرو باعث کج شدن سوپاپ می گردد که تعمیرات آن مستلزم هزینه گزافی خواهد بود.
قطعات لازم برای تعمیر موتور: در کلیه خودروها اصولا” بالاترین هزینه را برای مصرف کننده به همراه دارد و درصورت استفاده از لوازم غیر استاندارد موتوری از جمله رینگ موتور ، یاتاقان ،پیستون و … باعث تعمیر مجدد خودرو می گردد و بار مالی زیادی را برای مصرف کننده به همراه دارد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران