بهترین مرکز انجام خدمات چاه کنی فاضلاب در زاهدان

در سیستان و بلوچستان ، زاهدان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات چاه کنی فاضلاب در زاهدان

🔴 سید ازبک

🔹 سید ازبک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات چاه کنی فاضلاب در زاهدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید ازبک :

✅ حفر چاه ارتی (برای دفع صاعقه)

✅ حفر چاه چاه فاضلاب (دارای دو نوع جذبی )

✅ حفر چاه اب (چاه تامین اب اشامیدنی در مناطق روستایی و کویری)

✅ مقنی

✅ حفاری چاه فاضلاب

✅ حفاری چاه فاضلاب جذبی

✅ حفاری انواع چاه فاضلاب

✅ حفاری انباری چاه فاضلاب

✅ حفاری انواه چاه کله قندی و چاه ارت

✅ با قیمت مناسب و کیفیت بالا

✅ در اسرع وقت در سراسر زاهدان

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

انواع چاه فاضلاب چیست؟

با وجود پیشرفتهای فراوان در زمینه بهداشت محیط و آب و فاضلاب و ورود تکنولوژی و صنعت در این زمینه، باز هم شاهد روشهای سنتی در این بخش هستیم. شبکه سراسری فاضلاب بستری مناسب برای دفع و تصفیه ی فاضلابهای خانگی و صنعتی با رعایت نکات بهداشتی میباشد؛ اما در اماکنی که این بستر وجود ندارد به ناچار باید از روش سنتی یعنی حفر چاه و دفع فاضلاب در چاه استفاده کرد.

اگر چه چاههای فاضلاب هنوز هم استفاده قابل توجه ای در صنعت آب و فاضلاب دارند اما این نوع چاهها تاثیرات بدی بر محیط زیست گذاشته و باعث آلودگی آبهای زیر زمینی میشوند. همچنین این نوع چاهها نیازمند توجه و رسیدگی هستند. عدم توجه به چاههای فاضلاب باعث بروز حوادث ناگوار میشود.

چاههای فاضلاب بر دو نوع است:

۱- چاه جذبی

۲- چاه سپتیک

انتخاب نوع چاه به عوامل محیطی بستگی دارد. این عوامل عبارت است از جنس خاک، نوع زمین و سطح آبهای زیر زمینی.

 

۱- چاه جذبی
این نوع چاه (همان طور که از نام آن مشخص است) بر مبنای جذب کار میکند. به عبارت دیگر این نوع چاه برای کارکرد مناسب باید آب را جذب کند. برای استفاده از این نوع چاه (چاه جذبی) باید به جنس خاک و نوع زمین توجه کرد. برای این که چاه جذبی آب و فاضلاب را به خوبی جذب کند باید جنس خاک آن، جاذب آب باشد. زمینهای حاوی شن و ماسه و یا خرده سنگ برای حفر چاه جذبی مناسب هستند. شن و ماسه به خاطر وجود حفرههای ریز بین ذرات آن، آب را به خوبی جذب میکنند. چاه جذبی را در خاک رس و زمینهای حاوی رس زیاد نباید حفر کرد؛ زیرا رس آب را به خوب جذب نمیکند و آب و فاضلاب درون چاه انباشته میشوند و چاه به سرعت پر خواهد شد.

۲- چاه سپتیک
اگر چه چاه سپتیک به ظاهر شبیه چاه نیست اما به آن چاه میگویند. بر خلاف چاه جذبی که آب و فاضلاب را جذب میکند، چاه سپتیک آب و فاضلاب را در خود نگه میدارد و در زمین نفوذ نمیدهد. مبنای کار چاه سپتیک به این صورت است که آب و فاضلاب وارد این چاه میشوند و تا زمان معیین یا زمان پر شدن چاه در آن میمانند و سپس توسط تانکر تخلیه چاه و دستگاههای مخصوص از داخل چاه تخلیه میشوند.

این نوع چاه انبار فاضلاب است و نباید فاضلاب را خود نفوذ دهد. بنا بر این چاه سپتیک باید از جنس بتن و یا مصالح مقاوم در برابر نفوذ و خوردگی باشد تا از فاضلاب داخل آن به خوبی محافظت کند و اجازه خروج آنها را ندهد.

ضررهای این نوع چاه نسبت به چاههای جذبی کمتر است. زیرا فاضلاب و آبهای آلوده را وارد سفرههای زیر زمینی نمیکند. اما باز هم جایگزین شبکه فاضلاب و روشهای نوین تصفیه فاضلاب نمیشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران