بهترین مرکز باربری و حمل اثاثیه منزل در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی بهترین مرکز باربری و حمل اثاثیه منزل در بوشهر

🔴 هیوا نوروزی

🔹 هیوا نوروزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل اثاثیه منزل در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هیوا نوروزی :

حمل اثاثیه منزل به کل کشور

✅ باکارگر مجرب ماشین ایسوزو 8متری ۱۰متری و۱۲متری

و…

 

🔸 آدرس  بوشهر

نکات مهم در روز اثاث کشی چیست؟

از افراد حرفه‌ای استفاده کنید.
سعی کنید برای اسباب‌کشی از افراد خبره به منظور جابجایی استفاده کنید. چگونگی حمل و جابجایی وسایل خصوصا وسایل بزرگ، به مهارت نیاز دارد و افرادی که حرفه‌ای نیستند، به وسایل آسیب می‌زنند. برای اطمینان، اسباب‌کشی خود را به شرکت‌های خدماتی معتبر بسپارید. همچنین در روز اسباب‌کشی، هریک از اعضای خانواده را مسئول قسمتی از خانه جدید کنید تا زمانی که کارگران وسایل را به داخل خانه می‌آورند، وسایل مربوط به هر اتاق را در همان‌جا بگذارند.

جعبه‌ها را از جلوی دید بردارید.
در خانه جدید، بعد از باز کردن هر جعبه یا کارتون و خالی کردن محتویات آن، جعبه را به بیرون از خانه ببرید که جلوی چشمتان نباشد. کم شدن جعبه‌ها نشان از پیشرفت فیزیکی است و حس خوبی دارد و خستگی را از تن در می‌کند.

همه وسایل را با هم باز نکنید.
تقسیم کار کنید و هر فرد را مسئول چیدن وسایل شخصی خودش کنید. همچنین هرگز قبل از مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. زیرا این کار باعث می‌شود نظم خانه به هم بریزد و وسایل سرجایشان قرار نگیرد.

ابتدا وسایل بزرگ را جابجا کنید.
با قراردادن وسایل بزرگ مانند مبلمان و بوفه در گوشه‌ها از به هم ریختگی خانه جلوگیری کنید و در نهایت بر اساس فضای باقیمانده، وسایل را بچینید.

اولویت‌بندی کنید.
پس از آنکه تمام وسایل جابه‌جا شدند، بهتر است در وهله اول به سراغ آشپزخانه بروید و وسایلی ضروری مثل گاز و یخچال را راه بیندازید. سپس برای باز کردن وسایل اولویت‌بندی کنید. کارتن‌های هر بخش را در مکان مربوط به آن قرار دهید. مثلا کارتن‌های مربوط به آشپزخانه داخل آشپزخانه باشند. سپس بنا به اولویت‌بندی شروع به باز کردن وسایل و چیدن آن‌ها کنید.

وسایل اتاق‌ها را تفکیک کنید.
هنگام جمع کردن و بسته‌بندی، وسایل اتاق‌های مختلف را به صورت مجزا بسته‌بندی کنید و وسایل را با هم ترکیب نکنید. به این ترتیب در چیدمان اتاق‌های خانه جدید گیج و سردرگم نمی‌شوید.

وسایل قیمتی را بسته‌بندی نکنید.
وسایلی مانند طلا و زیورآلات را در یک کیف دستی، خودتان جابجا کنید و آن‌ها را داخل بار و ماشین اسباب‌کشی نفرستید.

از وسایل نرم خانه برای بسته‌بندی استفاده کنید.
لازم نیست برای بسته‌بندی وسایل حساس و شکستی، حتما از کاغذ باطله، روزنامه یا ضربه‌گیر استفاده کنید. می‌توانید با قرار دادن لباس‌ها یا پارچه‌های نرم خود در جعبه یا کارتون، وسایل را ایمن کنید تا هنگام حمل‌و نقل حرکت نکنند.

لباس‌های خود را در کیسه زباله قرار دهید.
لازم نیست لباس‌های داخل کمد را از آویزهایشان خارج کنید و تا کنید و بسته‌بندی کنید. می‌توانید به همان شکلی که لباس‌ها در چوب‌های آویز قرار دارند، آن‌ها را داخل کیسه‌های بزرگ و محکم زباله، ببندید. در این صورت در خانه جدید، برای چیدمان لباس کارتان بسیار راحت است.

چمدان‌ها را فراموش نکنید.
وسایل سنگین مانند کتاب‌ها را در داخل چمدان جای دهید. زیرا چمدان چرخدار است و حمل آن بسیار راحت است.

یک جعبه روزمره بسته‌بندی کنید.
یک جعبه از وسایلی که روز بعد اسباب‌کشی به آن نیاز دارید، مانند لباس‌های مربوط به کار، وسایل آرایشی-بهداشتی، قهوه‌ساز و …، بسته‌بندی کرده و دم دست بگذارید تا فردا برای پیدا کردن وسایل مورد نیازتان مستاصل نشوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران