بهترین مرکز نماکاری ، سیمان و کاشی کاری ساختمان در سراسر مازندران

در مازندران

معرفی بهترین مرکز نماکاری ، سیمان و کاشی کاری ساختمان در سراسر مازندران

🔴 رمضانعلی غفاری

🔹 رمضانعلی غفاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نماکاری ، سیمان و کاشی کاری ساختمان در سراسر مازندران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رمضانعلی غفاری :

✅ اجرای شسته، ابزار رومی، آبساب، قلم دانی، استر و رویه

✅ سنگ نما و کاشی کاری، سیمان کاری تمام ساختمان

✅ اجرا با مصالح و‌ بدون مصالح

و…

 

🔸 شماره تماس  09129281540

 

انواع سبک های طراحی نما ساختمان چیست؟

طراحی نمای مدرن
طراحی های متفاوت و مدرن برای نمای خارجی ساختمان ها در هزاره سوم امری عادی و تا حدودی ضروری برای طراح ها و معمارهای انواع ساختمان ها در سراسر دنیاست. در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد. به این نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی ایده آل و مناسب برای یک ساختمان نه تنها ارزش اقتصادی ساختمان را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش انرژی های مثبت در ساختمان و محیط پیرامون ان نیز می گردد ضمن آنکه تاثیرات بسیار مثبتی بر روی ساکنین ساختمان خواهد گذاشت.این نوع نما دارای ویژگی های معماری مدرن بوده و اصول طراحی آنها از قوانین معماری مدرن تبعیت می کند.

طراحی نمای مینیمال
سبک ساده گرایی یا مینیمالیسم نوعی دیگر از طراحی نماست که موارد آن در ایران چندان نیست. در طراحی نمای مینیمال همانطور که از نامش نیز پیداست اصل در سادگی، نفی هرگونه تزئینات زاید، کاربرد ساده و صریح فرم ها و استفاده از تعداد محدودی از مصالح است.
در ایران تعداد کمی از این نوع نماها طراحی و ساخته شده است و انتظار می رود در آینده تعداد اینگونه نماها بیشتر شده و از تعداد نماهای با مصالح متعدد و فرم های شکسته کاسته شود.

طراحی نمای اسلامی
در طراحی این نما از عناصر معماری اسلامی استفاده میشود.این عناصر شامل موارد قوس ها، کاربندی و مقرنس، کتیبه ها، ستون ها وگره ها می باشد.
در طراحی نمای اسلامی تناسبات عناصر با کل نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مصالح به کار رفته در این نماها معمولا کاشی و آجر و سنگ است .از این سبک بیشتر در اماکن مذهبی شامل مساجد،حسینیه ها ،مصلی ها و امام زاده ها استفاده میشود.

طراحی نمای سنگ
این نما از نماهای پر طرفدار در ایران است و نمای سنگ می‌تواند به‌خوبی در مقابل رطوبت، تغییر رنگ و گرد و غبار مقاومت داشته، رنگ و قیمت نمای سنگ تا بسیار متنوع بوده و به‌راحتی و آسان و البته سریع قابل اجرا هستند.

طراحی نمای آجری
اغلب عایق حرارتی و برودتی بوده، مقاوم در برابر تغییر رنگ نیز در برابر رطوبت مقاوم است، وزن کمی داشته و تنوع رنگی نماهای آجری نیز امروزه بسیار زیاد شده است و وزن کم و نصب نمای آجری از خصوصیات خوب نمای آجری است. یکی از معایبی که در انتخاب این نما وجود دارد و باید به آن توجه کنید آن است که در برخی آجر تا که بر روی ساختمان نصب می‌شوند به‌مرور دچار شوره زدگی شده که باید هر چند وقت یک بار به آن‌ها رسیدگی کنید.

طراحی نمای سیمانی
برای افرادی که بیشتر می‌خواهند صرفه جویی مالی انجام دهند، مناسب بوده و سرعت اجرای بالا، تهیه آسان نمای سیمانی و اینکه ریزشی ندارند و اغلب پوسته نمی‌دهند، از دیگر مزایای این نما است. از جمله معایب نمای سیمانی آن است که نمای سیمانی عایق حرارتی و برودتی بسیار ضعیفی دارد و ممکن است بعد از مدتی ترک برداشته و دوده و گرد و خاک جذب خواهد کرد. نمای سیمانی عایق رطوبت بوده، در برابر یخ زدگی مقاوم بوده، ضد حریق است و در کل با مقاومت و قیمتی که دارد کاملاً به‌صرفه برای ساختمان شما می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران