خدمات فنی فولادشهر – تعمیر بخاری و کولر و اجاق گاز

در اصفهان ، فولادشهر

معرفی خدمات فنی فولادشهر – تعمیر بخاری و کولر و اجاق گاز

🔴 خدمات فنی فولادشهر

🔹 خدمات فنی فولادشهر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر بخاری و کولر و اجاق گاز در فولادشهر – اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات فنی فولادشهر :

✅ تعمیر بخاری و کولر

✅ تعمیر اجاق گاز

✅ انواع لوازم برقی منزل (اتو،جارو برقی و..)

✅ بازسازی ظروف تفلون

✅ نصب/تعمیر/سرویس

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد نادرپور

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۷۶۲۱۱۹۵

🔸 آدرس  اصفهان فولادشهر محله ب ۷ بازار میانی روبروی دبیرستان پویش و پژوهش خدمات فنی نادر

 

علت خرابی اجاق گاز چیست؟

عدم کارکرد صحیح فندک اجاق گاز

یکی از مشکلات رایج جرقه نزدن فندک آن می باشد. گاهی ممکن است شما دکمه فندک را فشار داده و آن را بچرخانید و همچنین ولوم اجاق گاز را فشار دهید اما جرقه زده نشود در این شرایط یکی از علل خرابی ممکن است وجود مشکل در سیستم جرقه زن باشد. پس از این که از اتصال جریان برق به اجاق گاز اطمینان حاصل کردید اما فندک جرقه نزد باید سیستم جرقه زن را مورد بررسی قرار داد

خاموش شدن شعله ها پس از رها کردن ولوم

برای روشن شدن شعله باید ولوم را فشار دهید و برای چند لحظه آن را نگاه دارید تا پس از گرم شدن ترموکوبل جریان گاز باز نگاه داشته شود. در صورتی که پس از رها کردن ولوم شعله خاموش شد می توان مهمترین علل را به وجود مشکل در ترموکوبل نسبت داد.

احتمال برق گرفتگی در صورت لمس تمام بدنه اجاق گاز

در صورتی که با لمس بدنه و ولوم اجاق گاز احساس برق گرفتگی داشتید می توان علل خرابی را به ذوب شدن یکی از سیم های داخلی نسبت داد. در صورت مشاهده چنین مشکلی در نخستین فرصت جریان برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرکاران متخصص مستر امداد تماس بگیرید.
سوختن شعله ها به رنگ زرد

در حالت عادی شعله ها باید با رنگ آبی بسوزند. در صورت کوچک بودن شعله ها بیش از حد معمول و زرد سوختن شعله ها گاز قادر نخواهد بود به طور کامل بسوزد. از مهمترین علل خرابی و این مشکل رایج می توان به کمبود هوا در مسیر لوله گاز منتهی به شعله اشاره کرد.

دود کردن شعله های اجاق گاز

یکی دیگر از مشکلات رایج که در انواع مختلف ممکن است با آن مواجه شود دود کردن شعله ها می باشد. از مهمترین علل خرابی و این مشکل رایج نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کثیف شدن اطراف شعله توسط روغن و یا مواد غذایی، ورود مواد غذایی و یا روغن به داخل محفظه شعله.
باقی ماندن مواد شوینده داخل محفظه شعله
بیشتر بودن نسبت گاز به هوای شعله

روشن نشدن صفحه اجاق گاز

مهمترین علل خرابی و این مشکل رایج نیز ممکن است قطع بودن جریان برق متصل به اجاق گاز باشد. در این صورت باید اتصال برق را مورد بررسی قرار دهید.

چشمک زدن تمامی چراغ های نشانگر صفحه گاز

اگر دکمه های لمسی کار نکنند، چراغ های نشانگر به طور مداوم چشمک بزنند و یا چراغ ها همگی با هم روشن شوند می توان علل خرابی را به خیس شدن پنل لمسی نسبت داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران