خدمات پرستاری در منزل سلامت – ارائه خدمات تزریقات و پرستاری در منزل در قم

در قم ، قم

معرفی خدمات پرستاری در منزل سلامت – ارائه خدمات تزریقات و پرستاری در منزل در قم

🔴 مجموعه خدمات پرستاری در منزل سلامت

🔹 مجموعه خدمات پرستاری در منزل سلامت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تزریقات و پرستاری در منزل در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات پرستاری در منزل سلامت :

✅ تزریق آمپول

✅ پانسمان

✅ تست قند خون

✅ کشیدن بخیه

✅ سرم تراپی اطفال

✅ سرم تراپی بزرگسال

✅ ارائه خدمات پرستاری توسط پرستار خانم و آقا

و…

 

🔸 با مدیریت  اقای محمدی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  قم

مزایای تزریقات در منزل چیست؟

تزریقات در منزل یکی از خدمات امروزی مراکز مراقبتی و پرستاری است که افراد را در شرایط بیماری و رنج حمایت می‌کند و به بهترین و آسان‌ترین شکل نیازهای تزریقی آنها را برطرف می‌سازد خانه بهترین مکان برای بهبودی بعد از یک دوره بیماری، جراحی یا بستری است. شما می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات تزریقات در منزل از خود و عزیزانتان به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید. با این خدمات می‌توانید از مسافرت‌های بیهوده داخل شهری برای یافتن بیمارستان و درمانگاه آسوده شوید. در حال حاضر با توجه به مزایایی که مراکز ارائه‌دهنده خدمات پرستاری ارائه می‌کنند؛ لزومی ‌ندارد برای مواردی مانند تزریقات که می‌تواند در نهایت آسایش در منزل توسط پرستاران مجرب و آموزش دیده انجام شود؛ از منزل خارج شوید. به منظور حفظ سلامتی خود و کسانی که دوستشان دارید؛ بیهوده برای دریافت خدمات معمول درمانی مانند انواع تزریقات از خانه و محل آسایش خود خارج نشوید و جای ساعت‌ها انتظار و خستگی را با یک تماس تلفنی عوض کنید.

به این منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای هر گونه مشاوره با شماره تلفن یک مرکز پرستاری و مراقبتی تماس بگیرید و قرار یک بازدید پرستار را رزرو کنید.همچنین در برخی مواقع می‌توانید با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن یک مرکز پرستاری و مراقبتی فرم درخواست خود را پر کرده و سپس منتظر تماس کارشناسان مرکز مذکور شوید. کارشناسان آن مرکز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا از طریق ارسال یک کادر پرستاری خدمت تزریقات در منزل را به شما ارائه دهند.

پرستاری و تزریقات در منزل
تزریق یک درمان اساسی پزشکی است. از این رو لازم است تا توسط یک پرستار حرفه‌ای انجام شود. امروزه دیده می‌شود که افراد بسیاری مدعی انجام این کار به صورت تجربی و غیرعلمی ‌هستند. این کار مخاطرات غیرقابل جبرانی را در بسیاری از مواقع به همراه دارد.در واقع این اقدام پزشکی نیاز به تجربه و آموزش دارد و به همین سادگی که به نظر می‌رسد نخواهد بود. از آنجا که افراد بسیاری بنا به دلایل مختلفی از جمله کهولت سن، آسیب‌دیدگی، بیماری … نیاز به انجام تزریق دارو دارند؛ انجام این کار در منزل برای چنین افرادی مزیت بزرگی به شمار می‌آید.زیرا آنها نه تنها از دردسرهای جابجایی نجات می‌یابند؛ بلکه می‌توانند در جریان نیازهای پزشکی خود قرار بگیرند. هر داروی تزریقی بنا بر دستورالعمل‌هایی که دارد؛ نیازمند نوع خاصی از تزریق می‌باشد که افراد ناشی و غیرحرفه‌ای ممکن است در انجام آن دچار خطا شوند.

انواع تزریقات در منزل
تزریق در واقع عملی است که از طریق آن واکسن، داروهای مایع، سایر مایعات مورد نیاز بدن مانند سرم‌های مختلف یا مواد مغذی مستقیم و از طریق سرنگ یا سرم وارد رگ‌ها، بافت ماهیچه، پوست یا حتی استخوان می‌شود. بسته به هدف دارو یا ماده موجود در سرنگ یا سرم، انواع مختلفی از تزریق وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

تزریق داخل وریدی: از تزریق داخل وریدی (IV) برای تزریق مستقیم دارو به داخل ورید استفاده می‌شود. از آنجایی که دارو مستقیما به جریان خون تزریق می‌شود، جذب سریع آن امکان‌پذیرتر خواهد بود. داروهای IV یا به صورت تک دوز یا به صورت انفوزیون یا همان تزریق قطره‌ای تجویز می‌شوند. خون، سرم‌های حاوی الکترولیت، داروی بیهوشی و چندین داروی دیگر باید از طریق تزریق وریدی وارد بدن شوند.

تزریق عضلانی: پزشکان از تزریق عضلانی برای رساندن دارو به بافت عضلانی فرد استفاده می‌کنند. ماهیچه‌ها دارای منبع خون غنی هستند که به بدن کمک می‌کند دارو را سریع جذب کند. اکثر واکسن ها، آنتی‌بیوتیک‌هایی مانند پنی‌سیلین، کورتیکواستروئید‌ها و هورمون باید از طریق عضلات وارد بدن شوند.

تزریق زیر جلدی: تزریق زیر جلدی تزریقی است که درست در بافت چربی زیر پوست و بالای بافت عضلانی انجام می‌شود. معمولا سوزنی که برای تزریق زیرجلدی استفاده می‌شود نازک‌تر از سوزن‌های عادی است. بر خلاف بافت ماهیچه، بافت زیر جلدی دارای رگ‌های خونی کمی است. بنابراین وجود سلول‌های خونی کمتر به بدن اجازه می‌دهد تا دارو را به آرامی در یک دوره زمانی مشخص جذب کند. این نوع تزریق، نسبت به تزریق عضلانی درد و شانس کمتری برای ایجاد عوارض جانبی مانند عفونت دارد. انسولین، هپارین یا داروهای رقیق‌کننده خون، واکسن سرخک (MMR) و آبله مرغان و برخی از مسکن‌ها باید به صورت زیر جلدی تزریق شوند.

همانطور که مشخص است؛ هر نوع دارویی باید به شیوه خاصی به بدن تزریق شود. بنابراین توصیه متخصصین این است که هرگز عمل تزریق را سرخود انجام ندهید. حتی اگر بیمار شما توانایی مراجعه به مطب را ندارد؛ می‌توانید با کمک گرفتن از مراکزی که تزریقات در منزل انجام می‌دهند؛ ریسک ایجاد عوارض ناشی از تزریق نادرست را کاهش دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران