اکیپ نماکاری دالاهو – نما کاری و کاشی کاری ساختمان در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی اکیپ نماکاری دالاهو – نما کاری و کاشی کاری ساختمان در رشت

🔴 اکیپ نماکاری دالاهو

🔹 اکیپ نماکاری دالاهو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نما کاری و کاشی کاری ساختمان در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اکیپ نماکاری دالاهو :

✅ اکیپ نما کاری و کاشی کاری ساختمان

✅ به روز ترین نما و کاشی کاری ، محوطه سازی ، آلاچیق ، کباب پز و …

 

درصورت نیاز تماس حاصل فرمایید.

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

انواع سبک های نما کاری ساختمان چیست؟

نمای سیمان
از سیمان به‌طور سنتی در ساخت‌وساز استفاده می‌شود و همچنین می‌تواند به‌عنوان یک متریال تزئینی برای نمای ساختمان باشد. کم‌هزینه بودن و رنگ‌های متنوع، این متریال را به یک‌راه حل مناسب برای نمای ساختمان‎ها تبدیل کرده است. این متریال در انواع مختلفی تولید می‌شود، سیمان شسته و سیمان تخته ماله ازجمله نماهایی هستند که با این متریال اجرا می‌شوند.

نمای سنگ
در میان انواع نماکاری ساختمان، سنگ طبیعی یا مصنوعی به هر ساختمانی ظاهری زیبا و خاصی می‌بخشد. نصب آن‌ها بسیار ساده است، تقریباً بدون تعمیر و نگهداری، باگذشت زمان همچنان ظاهر زیبایی خواهند داشت. انواع مختلفی از سنگ‌ها وجود دارند که می‌توانید برای نمای ساختمان استفاده کنید ازجمله سنگ مرمر، گرانیت، تراورتن و کوارتزیت. این سنگ‌ها در برابر حرارت و آب‌وهوا عایق خوبی هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند. این متریال بسیار بادوام می‌تواند سال‌ها درخشش خود را حفظ کند، از دیگر ویژگی‌های این ماده غیر متخلخل و غیر جاذب بودن آن‌ها است.

نمای آجری
نمای آجری یک طراحی سنتی و قدیمی محسوب می‌شود. آجر نمای نسوز، طرح چوب، آجر قرمزرنگ و آجر سفیدرنگ ازجمله متریالی هستند که می‌توانید برای نمای ساختمان استفاده کنید. اجرای این متریال بسیار آسان است و نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب‌تری دارد. برای اجرای آن به تجهیزات خاصی نیاز نیست و در برابر آتش‌سوزی و نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار است. می‌توان گفت استفاده از این متریال برای نمای ساختمان کاملاً با معماری ایرانی مطابقت دارد.

نمای چوبی
همه ما کیفیت چوب را به معنای زیبایی‌شناختی و ادراکی می‌شناسیم. در انتخاب انواع نماکاری ساختمان، چوب یک ماده بسیار گرم است، بااین‌حال، این نوع پوشش‌ها ویژگی‌های دیگری نیز دارند که شمارا ملزم به انتخاب دقیق آن‌ها می‌کند. حساسیت به رطوبت، تابش خورشید و تغییر دما فقط چند نمونه است. اگرچه از زمان‌های دور در ساخت پناهگاه از چوب استفاده می‌شده است، اما هنوز هم باید مطمئن شوید که در برابر آتش‌سوزی، رطوبت و تشعشعات مقاومت خوبی دارد. نمای ساختمان چوبی به‌طور طبیعی خیره‌کننده به نظر می‌رسد و دارای ویژگی‌های عایق است. آن‌ها می‌توانند به‌خوبی با چشم‌انداز اطراف ترکیب‌شده و با انواع رنگ‌ها رنگ‌آمیزی شوند. چوب تقریباً بادوام و نصب آسانی دارد. با انتخاب نوع مناسب چوب، می‌توانید به‌صورت عمودی و افقی این محصول را به‌کارگیرید.

نمای فلزی کورتن
اگرچه، نماهای فلزی قبلاً با ساختمان‌های صنعتی یا پیش‌ساخته مرتبط بودند اما اکنون برای نمای ساختمان‌های مسکونی نیز به‌طور فزاینده‌ای استفاده می‌شود. نصب چنین مصالحی برای نمای ساختمان آسان و سریع است. علاوه بر این، آن‌ها کاملاً کارآمد و کاربردی هستند. این متریال می‌تواند با موادی مانند چوب، بتن، سیمان یا سنگ ترکیب شود. فولاد کورتن یکی از مصالح برای نمای مدرن یا مورداستفاده در معماری معاصر است. علی‌رغم رنگ اکسیدشده، این ماده مقاومت زیادی در برابر خوردگی جوی ایجاد می‌کند. همه این ویژگی‎ها به دلیل لایه محافظ اکسید است که توسط آلیاژ کروم و مس تشکیل‌شده است.

نمای بتنی
در انتخاب بین انواع نماکاری ساختمان، نمای ساختمان بتنی در بین معماران، انتخابی مطلوب است و برای ایجاد سازه‌ای مستحکم بسیار مقاوم هستند. به‌عنوان یک سازنده، می‌توانید از بتن مایع برای ایجاد طرح‌های فوق‌العاده استفاده کنید. برخلاف سایر مواد، بتن از شکل هر چارچوبی که در آن ریخته شود، تقلید می‌کند و به شما دامنه وسیعی برای کشف خلاقیت می‌دهد. این روزها نماهای بتنی ساختمان‌های سطح شهر را تسخیر کرده‌اند. این ماده با بافت و سایه‌های مختلف خاکستری یا سفید بسیار بادوام است و به نگهداری جدی نیاز ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران