عطاری آنلاین جعفری

در خوزستان ، اهواز

معرفی عطاری آنلاین جعفری

🔴 عطاری آنلاین جعفری

🔹 عطاری آنلاین جعفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع داروهای گیاهی و مواد عطاری به صورت آنلاین و در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عطاری آنلاین جعفری :

✅ انواع داروهای عفونی زخم‌معده

✅ درمان های داخلی و پوستی

✅ داروهای گیاهی چاقی و لاغری

✅ تشخصیص بیماری از طریق زبان

✅ درمان کم خونی. باز کردن عروق

✅ زیر نظر فوق تخصص طب سنتی. جناب دکتر جعفری و دکتر حکاک

و….

 

برای مشاوره به شماره درج شده فقط در واتساپ مراجعه فرمایید.

 

🔸 شماره تماس 09162276940

🔸آدرس اهواز

مزایا داروهای گیاهی نسبت به شیمیایی

 

نگرش طب سنتی همواره دیدگاهی پیشگیرانه و سپس درمانی است، بنابراین در طب سنتی همه سعی و تلاش متخصصان، بر حفظ تندرستی و سلامتی بیمار معطوف می شود.
گیاهان دارویی و داروهای گیاهی دو تعریف و کاربرد مجزا دارند. گیاهان دارویی در طب سنتی بیشتر به منظور حفظ سلامتی، تندرستی و پیشگیری از بیماری ها مصرف شده و از لحاظ درمانی و طبی اثرات اثبات شده ای ندارند.
در صورتی که داروهای گیاهی به کمک عصاره ها و مواد مؤثر گیاهی و در ترکیب با مواد اولیه شیمیایی به صورت اشکال دارویی مختلف فرموله و بسته بندی می شوند و می توانند هنگام ابتلا به بعضی از بیماری ها اثرات درمانی مناسبی داشته باشند. این داروهای گیاهی حتی به عنوان داروی مکمل در کنار داروی اصلی بیمار نیز استفاده می شوند و تأثیر قابل توجهی در درمان بیمار و رفع عوارض بیماری خواهند داشت.
مصرف داروهای گیاهی عوارض کمتری نسبت به داروهای شیمیایی در بیماران ایجاد می کند، اما بیماران باید از مصرف نابجا یا خودسرانه داروهای گیاهی پرهیز کنند.
همچنین در خصوص مصرف گیاهان دارویی نیز باید مقدار مورد نظر با دقت و آگاهی کامل تحت نظارت متخصصان طب سنتی استفاده شوند، زیرا در این موارد نیز مصرف خودسرانه گیاهان دارویی می تواند تداخلات یا محدودیت هایی برای بیماران به همراه داشته باشند که سبب کاهش اثربخشی داروها می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران