بهترین سالن زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس شرقی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین سالن زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس شرقی

🔴 سالن زیبایی گل نیلوفر

🔹 سالن زیبایی گل نیلوفر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران – تهرانپارس شرقی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی گل نیلوفر :

✅ ارائه خدمات زیبایی با جدیدترین متد های روز دنیا

✅ آموزش متد های زیبایی(با ما به اوج برسید)

✅ اصلاح و ابرو

✅ انواع کوپ های ژورنالی و کلاسیک

✅ انواع رنگ مو و انواع مش ها

✅ آرایش صورت همراه با گریم و مواد آمریکایی و ماندگاری بالا

✅ شینیونهای کلاسیک وجدید

✅ اکستنشن شاخه ای

✅ کاشت ناخن همراه با لاک ژل

✅ ترمیم ناخن

✅ لاک ژل

✅ انواع بافت مو

✅ انواع تاتو صورت و بدن

✅ پاکسازی پوست با دستگا های به روز

و…

 

🔸 با مدیریت  نیلوفر حیدری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران، تهرانپارس شرقی_ میدان شاهد _بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ _خیابان ۱۸۸ شرقی پلاک ۳ سالن زیبایی گل نیلوفر

ویژگی های سالن آرایشی و زیبایی خوب چیست؟

۱. رعایت نظافت و بهداشت در محیط و تجهیزات

در انتخاب یک سالن آرایش و زیبایی برای انجام خدماتی مانند ابرو یا میکاپ یا هر چیز دیگری باید نظافت و رعایت بهداشت در آن مکان را در نظر داشته باشید. سالن‌های درجه‌یک و حرفه‌ای قبل از هر چیزی به بهداشت رسیدگی می‌کنند و نه‌تنها ظاهر و محیط آرایشگاه را تمیز نگه می‌دارند بلکه تمام وسایل و تجهیزاتی که برای کوتاهی مو یا خدمات دیگر به کار می‌برند هم کاملا تمیز و بهداشتی است. پس یادتان باشد که در مراجعه به آرایشگاه، به وسایل سالن و محیط اطراف دقت کنید. اگر دیدید که نظافت و بهداشت در سالن زیاد رعایت نمی‌شود، یک خط قرمز پررنگ دور آن سالن بکشید و دیگر به آنجا مراجعه نکنید.
۲. موقعیت مکانی و زمان‌بندی رسیدگی به مشتریان

به موقعیت مکانی آرایشگاه هم دقت کنید. بهتر است به‌دنبال آرایشگاهی باشید که به محل کار یا زندگی‌تان نزدیک است. انتخاب یک آرایشگاه که از شما فاصله مکانی زیادی دارد، فکر چندان خوبی نیست. این موضوع باعث می‌شود خسته شوید و زمان زیادی از شما گرفته شود. علاوه بر این به‌دنبال آرایشگاه‌هایی باشید که با نظم و زمان‌بندی مناسب، کارتان را پیش می‌برند. کُند کارکردن یا درنظرنگرفتن زمان و وقت مشتریان، از ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب نیست. به ساعات کاری سالن موردنظرتان دقت کنید و اگر دیدید که در زمان‌هایی عجیب‌وغریب به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کنند، در کیفیت کارشان شک کنید.

البته این نکات برای انتخاب آرایشگاهی است که می‌خواهید برای کارهای ماهیانه‌تان به آن مراجعه کنید. گاهی‌اوقات، بعضی از سالن‌های زیبایی آن‌قدر خوب و باکیفیت کار می‌کنند که سرزدن به آنها حتی باوجود فاصله مکانی زیاد می‌ارزد. مثلا اگر به‌دنبال انتخاب سالن آرایش عروس برای ازدواج‌تان هستید، انتخاب یک سالن خوب با ویژگی‌های مناسب بر موقعیت مکانی اولویت دارد.
۳. کیفیت محصولات و استفاده از تجهیزات زیبایی مدرن

یک آرایشگاه خوب را از روی محصولات و تجهیزاتش هم می‌توان شناسایی کرد. بدیهی است که یک آرایشگاه با تجهیزات جدید و وسایل مدرن، خدمات بسیار بهتری از آرایشگاهی ارائه می‌دهد که برای فِٰر کردن موها هنوز از بیگودی‌های صد سال قبل استفاده می‌کند. البته سالن‌های مدرن و باکیفیت معمولا هزینه بیشتری هم دریافت می‌کنند اما قبول کنید که هزینۀ بیشتر برای حفظ سلامت و زیبایی می‌صرفد.

مثلا یک سالن زیبایی عروس که خدمات خوبی ارائه می‌کند و از محصولات باکیفیت برای مشتریانش بهره می‌برد، هزینه بیشتری هم دریافت خواهد کرد. پس برای اینکه شب رؤیایی زندگی‌تان را بی‌دغدغه و با خیالی راحت بگذرانید، کمی بیشتر هزینه کنید. تجهیزات مختلفی در یک آرایشگاه خوب وجود دارد؛ برای مثال، صندلی‌هایی که مشتریان برای امور مختلف زیبایی روی آنها می‌نشینند، مواد آرایشی، شامپوها، لوازم حالت‌دهنده به مو و… باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران