بهترین مرکز نصب و تنظیم و تعمیرات انواع آنتن دیجیتال در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز نصب و تنظیم و تعمیرات انواع آنتن دیجیتال در شیراز

🔴 آقای حقیقی

🔹 آقای حقیقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تنظیم و تعمیرات انواع آنتن دیجیتال در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آقای حقیقی :

✅ نصب و تنظیم و تعمیرات انواع آنتن دیجیتال و تعمیرات انواع گیرنده دیجیتال و LED

✅ نصب و تنظیم آنتن مرکزی

✅ آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز هستم

و…

 

🔸 شماره تماس  09179797690

🔸 آدرس  شیراز سینما سعدی

 

آنتن تلویزیون چیست؟

همان طور که می دانید، امواج تلویزیونی در قالب صدا و نور روی آنتن فرستاده می شوند، این امواج با طول موج های مختلف در اطراف شما در حال حرکت هستند، تلویزیون نمی تواند این امواج را همان گونه که فرستاده می شوند، دریافت کند، و به وسیله ای به نام آنتن تلویزیون دارد، آنتن تلویزیون این امواج را دریافت کرده و به صورتی که تلویزیون قادر به دریافت آن باشد، در اختیار تلویزیون قرار می دهد.

انواع آنتن تلویزیون:
آنتن هوایی: این نوع آنتن را باید در یک نقطه مرتفع مانند پشت بام نصب کرد، این آنتن ها معمولا از تلویزیون شما مقداری فاصله دارند، و برای وصل کردن آن به سیم آنتن احتیاج دارید. این نوع از آنتن برای دریافت شبکه های آنالوگ که نیاز به انتن قوی دارند استفاده می شود.
آنتن سرخود: این نوع آنتن بیشتر در تلویزیون های قدیمی به چشم می خورد، دارای دو میله تاشو هستند که با یک پایه بر روی تلویزیون نصب می شود. این انتن ها امروزه منسوخ شده اند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.
آنتن رومیزی: این نوع از آنتن بیشتر برای تلویزیون‌های دیجیتالی و گیرنده های دیجیتالی به کار می روند، این نوع آنتن ها با توجه به فاصله شما تا مرکز ارسال امواج با قدرت های مختلفی ساخته می شوند، که مدل های یو اس بی دار ان ها مناسب کسانی است که از مرکز ارسال فاصله زیادی دارند. اگر فاصله شما تا مرکز ارسال کم است آنتن های رومیزی ساده هم جواب می دهد.
آنتن میله ای: در واقع نوعی از انتن های هوایی محسوب می شوند، که از یک میله و پایه برای نصب بر پشت بام طراحی شده اند. این آنتن ها فاقد تقویت کننده الکترونیکی هستند و برای کسانی که نزدیک مرکز ارسال هستند، مناسب می باشند.
انتن هوایی برقی: این آنتن ها نوعی از انتن هوایی به شمار می روند، این نوع دارای یک قسمت الکترونیکی برای تقویت امواج هستند و دارای یک موتور الکتریکی برای چرخش هستند و شما برای تنظیم این انتن ها دیگر نیاز نیست که به پشت بام بروید. برای قسمت های بیرون شهر که از مرکز ارسال فاصله زیادی دارند مناسب می باشند.
روش نصب و تنظیم آنتن گیرنده دیجیتال:
شما ابتدا باید یک آنتن گیرنده دیجیتال خریداری نمایید، سپس آنتن را در قسمت مورد نظر قرار دهید. تلویزیون را روشن کرده و به قسمت تنظیم آنتن بروید، در تلویزیون های مختلف متفاوت است. سپس یک فرکانس را که به صورت پیش فرض روی تلویزیون وجود دارد قرار دهید، در قسمت پایین صفحه یک نمودار خطی که کیفیت سیگنال دریافتی را نمایش می دهد، ظاهر می شود. موقعیت آنتن را مدام تغییر دهید تا زمانی که بیشترین مقدار عددی را در نمودار سیگنال نمایش دهد. در این شرایط می توانید آنتن را در موقعیت مشخص محکم کنید. حال می توانید شبکه های مورد نظر خود را جستجو و دریافت نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران