مهندس معمار و طراح داخلی و خارجی در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مهندس معمار و طراح داخلی و خارجی در مشهد و سراسر کشور

🔴 مرضیه شارعی

🔹 مرضیه شارعی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مهندس معمار و طراح داخلی و خارجی در مشهد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرضیه شارعی  :

✅ طراحی آنلاین بدون محدودیت جغرافیایی

✅ همراه با تضمین کیفیت

و….

 

🔸 شماره تماس 09154308543

🔸آدرس مشهد

طراحی داخلی چیست ؟

طراحی داخلی، هنر بهینه سازی فضا به منظور بهبود سطح کیفی زندگی، در پرتو اصلاح و شکل دهی به فضای داخلی می باشد. ایجاد هماهنگی و تعادل در فضای محیط داخلی و استفاده بهینه از این فضا، با کمک طراحی داخلی به بهترین نحو ممکن می شود.

طراحی داخلی عبارت است از: “هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه”.

طراحی داخلی مانند هنرهای دیگر ، دارای سبک و سیاق و اصولی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای هر دوره ، دستخوش تغییر می‌شوند.

معماری داخلی در واقع همان خلق فضاست ، فضایی که در عین زیبایی و اثرگذار بودن کارایی لازم را نیز داشته باشد. طراح با ترکیب اصول و ارکان تخصصی معماری داخلی با حس زیبایی شناسی ، فضایی را ایجاد می‌کند که معرف هویت، نیاز، درک و خواسته‌های طرف مقابلش است.
آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که طراحی داخلی به چه زمانی باز می‌گردد؟
مطمئناً علاقه انسان به تزئین و آرایش محل زندگی‌اش امری تازه نیست حتی این احتمال وجود دارد که نقاشی‌های دوران غارنشینی، سوای مسئله اطلاع‌رسانی، نقش تزئینی نیز داشته‌اند. هنگامی که در سال 1922، هاوارد کارتر (Howard Carter)، باستان شناس بریتانیایی، مقبره توتنخامون (Tutankhamen) را گشود؛ نقاب طلای خالص، جواهرات ظریف و اشیاء تزئینی که در کنار جسد و در داخل مقبره قرار داده شده بود، بینشی وسیع درباره چگونگی زندگی مصریان و علاقه آنان به تزئینات و طراحی را در اختیار محققان گذاشت که به نوبه خود آغازگر جستجویی دنباله‌دار و منجر به تجلی یافتن شکوه سبک اولیه مصری شد.

اهمیت طراحی داخلی
قسمت عمده ای از زمان و عمر هر آدمی در محیط های داخلی طی می گردد. نقش این محیط و تاثیر گذاری فضا بر روی روح و روان افراد یکی از موارد انکار ناپذیر به شمار می رود. برخورداری از فضایی دلنشین و آرام، راحتی و آرامش را برای افراد با خود به ارمغان می آورد. روحیه آنها نیز در راستای این امر افزایش چشمگیری پیدا می کند.

طراحی داخلی نیازهای افراد در این زمینه را پاسخگو بوده و تا میزان قابل توجهی آنها را برطرف می سازد. طراحی فضای داخلی مناسب، ضمن بخشیدن روح تازه به محیط، به طور مستقیم هم بر انجام فعالیت های روزمره تاثیر می گذارد. اثر گذاری آن بر شخصیت افراد را نیز نمی توان نادیده گرفت. در حال حاضر، اهمیت و تاثیر گذاری طراحی داخلی در تمام جنبه های زندگی انسان به راحتی قابل لمس می باشد. این موضوع همه افراد را در بر می گیرد و برای همه اقشار جامعه قابلیت استفاده و کاربرد را دارد.

طراحی داخلی در استفاده مناسب از فضاها و آپارتمان های کوچک می تواند کمک شایانی کند. چینش وسایل و لوازم دکوراسیون در پرتو این موضوع به سهولت قابلیت اجرایی شدن را دارد.
طراحی داخلی فقط مربوط به ظاهر داخل ساختمان نیست بلکه نقش اصلی در عملکرد را نیز دارد.حتی بزرگترین خانه ها اگر طرح داخلی مناسبی نداشته باشند باز هم کسل کننده هستند. در حالیکه یک آپارتمان کوچک با طراحی مناسب می تواند به یک فضای اقامتی دنج با فضای کافی تبدیل شود.در نتیجه برای ایده خوب در طرح داخلی می توانید به طراحان داخلی مراجعه کنید که شرکت مهندسی سورنا با کادری مجرب طراحی تمام فضاها را به صورت دقیق انجام می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران