بهترین مرکز فروش و تعمیرات، رنگ کاری و رویه کوبی مبلمان در تهران – اسلامشهر ، آدران

در تهران ، اسلامشهر

معرفی بهترین مرکز فروش و تعمیرات، رنگ کاری و رویه کوبی مبلمان در تهران – اسلامشهر ، آدران

🔴 رضا محسنی

🔹 رضا محسنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تعمیرات، رنگ کاری و رویه کوبی مبلمان در تهران – اسلامشهر ، آدران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا محسنی :

✅ فروش وتعمیرات انواع مبلمان استیل کلاسیک راحتی صفر تا صد از جمله رنگ چوب وتعویض پارچه با بهترین کیفیت وقیمت.

✅ خدمات رنگکاری ورویه کوبی مبل

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۱۸۴۳۵۱۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۹۴۱۵۵۲

🔸 آدرس  تهران – اسلامشهر – جاده ساوه ادران بازار مبل امام رضا ۱۶ متری گلها خیابان مخابرات پلاک ۲۵

 

تعمیرات مبل چیست؟

تعمیرات مبل تنها یکی از خدمات تخصصی است که ما در خدمات مبل فراهم می‌کنیم. ما سال‌ها در این حرفه بودیم و می‌دانیم که اثاثیه شما چطور خوب به نظر می‌رسند. بیایید به شما کمک کنیم با تعمیر و مرمت به جای تعویض، بیشتر از اسباب و اثاثیه خود استفاده کنید. تعمیر و تعمیر و تعمیر و تعمیر مبل تنها کاری است که ما انجام می‌دهیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را با تعمیر مبل به دست آورید.

هزینه تعمیرات مبل
به عنوان یک قاعده کلی، قیمت تعمیر مبل حدود ۵۰ تا ۶۵ درصد کم‌تر از خرید یک برند جدید است. با این حال،با توجه به میزان خرابی مبل شما در مواقعی نیز تعمیرات گزینه مناسبی نمی باشد. آیا تعمیر مبل ارزش دارد؟ کیفیت مبل و ارزش احساساتی که به مبل خود دارید عوامل کلیدی در تصمیم‌گیری درباره این موضوع هستند که آیا باید در تعمیرات مبل سرمایه‌گذاری کنند یا خیر. آیا می‌توانید مبل خود را خود تعمیر کنید؟ اگردر تعمیر مبل به عنوان یک پروژه خودتان پتانسیل آن را دارد که به طور قابل‌توجهی هزینه کل را کاهش می دهید، چون تنها هزینه خرید ابزار و مصالح لازم و سپس هزینه زمان خودتان است. با این حال، در حالی که ممکن است برای تعمیر یک خراش کوچک امکان پذیر باشد به طوری که تقریبا نامریی باشد، کار تعمیر اصلی نیازمند مهارت و ابزار تخصصی قابل‌توجه است . رسیدن به یک روکش با کیفیت که منطبق با بقیه قطعه باشد ممکن است بدون آموزش مناسب دشوار باشد و همچنین در هنگام استفاده از ابزار قدرت و یا ابزار خطرناک امکان جراحت نیز وجود دارد. برای بسیاری از مردم، استخدام یک پیمان‌کار حرفه‌ای تعمیر مبل گزینه بهتری است. این متخصصان همه توانایی و ابزار و مهارت‌های لازم برای تکمیل سریع کار را به یک استاندارد بسیار بالا دارند. متخصصان ممکن است یک کارگاه داشته باشند و یا امکان تعمیر در خانه را فراهم کنند. قیمت متوسط تعمیر مبل ۱ ملیون تومان تا ۴ ۵ میلیون تومان می تواند متغیر باشد. اگر یک حساب سر انگشتی کنید متوجه می شوید که در بعضی از مواقع خصوصا در مبل های گران تعمیر مبل بسیار مقرون بصرفه است. متاسفانه امروزه مبل ها با کیفیت پایینی ساخته می شوند و در ساخت از مواد با کیفیت پایین استفاده می شود. اگر دارای مبل با کیفیتی هستید و یا هزینه بالایی برای خرید مبل پرداخت کرده اید. بدون شک تعمیر مبل برای شما بهترین گزینه است. دستمزد رویه کوبی یکی از پر هزینه ترین فعالیت ها برای تعمیر مبل است. که بستگی به ۲ مورد دارد.

نوع و متراژ پارچه ای که برای رویه کوبی مبل استفاده می شود ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان تا ۶،۰۰۰،۰۰۰ تومان این هزینه برای یک دست مبل ۷ نفره است. یا یک مبل ۷ نفره را در نظر بگیرید که در پشت مبل هم از پارچه استفاده شده. کاملا منطقی است که هزینه دستمزد رویه کوبی یک مبل که در پشت آن پارچه استفاده نمی شود از مبلی که در پشت آن پارچه استفاده شده است، بیشتر شود.
حرفه ای بودن تعمیر کاری که رویه کوبی را انجام می دهد.
در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از پارچه های گران قیمت برای رویه کوبی مبل، بهتر است تعمیر کار حرفه ای این کار را انجام دهد. که در پایین به شما برای تشخیص دادن یک تعمیر کار حرفه ای کمک خواهیم کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران