بهترین مرکز واردات و ترخیص کالا بدون پرداخت گمرکی( ته لنجی ) در بندر گناوه

در بوشهر ، بندرگناوه

معرفی بهترین مرکز واردات و ترخیص کالا بدون پرداخت گمرکی( ته لنجی ) در بندر گناوه

🔴 مجموعه بازرگانی افشارنژاد

🔹 مجموعه بازرگانی افشارنژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه واردات و ترخیص کالا بدون پرداخت گمرکی( ته لنجی ) در بندر گناوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه بازرگانی افشارنژاد :

✅ صادرات ، واردات و ترخیص کالا بدون پرداخت گمرکی ( ته لنجی)

✅ بارگیری همه روزه کالا از دبی و شارجه

✅ ترخیص از تمامی گمرکات جنوب کشور به روش ته لنجی

✅ ارسال کالا به سراسر کشور بصورت تضمینی

✅ ترخیص انواع کالا به روش ته لنجی بدون پرداخت هزینه گمرکی

✅ لوازم خانگی، لوازم جانبی ، یدکی خودرو ، آرایشی ، بهداشتی ، پوشاک ، کفش و ..‌

و…

 

🔸 با مدیریت  امید افشارنژاد

🔸 شماره تماس  09171762017

🔸 آدرس  بندر گناوه ، خیابان گمرک ، جنب گمرک ، بازرگانی افشارنژاد

 

واردات ته لنجی چیست؟

ته لنجی نوعی واردات کالا به همراه ملوان (جاشو) است که در بنادر جنوب کشور رواج دارد.

طبق قانون «کالای ته لنجی یا ملوانی، کالایی است که صاحبان لنج و خدمه مجاز به واردات آن هستند» و بر اساس آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات هر ملوان سالانه می تواند 6 بار کالا به میزان 1500 دلار با خود وارد کند.

لنج گونه ای از کشتی کوچک یا قایق بزرگ باری و مسافری است که در خلیج فارس و دریای عمان و اقیانوس هند دیده می شود. لنج ها بر پایه قایق های بادبانی رایج در خلیج فارس ساخته می شود با این تفاوت که به جای بادبان با موتور حرکت می کند. عرشه باز یا نیمه باز دارد. از دهه 1950 میلادی موتور بنزینی یا دیزل برای پیش راندن لنج ها به کار رفت و امروز بیشتر لنج ها موتور دارند.

گونه لنج ها و کارایی آنها

سَماچ:
سماچ یک نوع قایق ماهی گیری است و امروزه برروی آن موتور می بندند و کارایی اش برای ماهی گیری است و تا حدود 5 تن ماهی در آن می ریزند. سمک یا سمچ به معنای ماهی است.

حُوری:
حوری یک نوع قایق کوچک است که گونه های آن از یک تا 10 نفر را با خود جابجا می کند. بیش‌تر از تنه های عظیم درختان و به صورت یک تکه می سازند و چون از این درختان یا چوب ها وجود ندارد، حوری را از چند تکه چوب که به هم می بندند به وجود می آورند ظرفیت حوری کوچک 100 و حوری بزرگ 400 کیلو می باشد.

در گذشته هر لنج ماهی گیری یا کشتی های باری یک حوری به همراه خود داشته است، حوری یک تکه سبک تر از کتراست و در زمان های مورد نیاز و نجات غریق زودتر از کتر آماده به دریا انداختن می شود. در زمانی که دریا آرام است و کسی به دریا افتاده است از حوری استفاده می کنند و اگر دریا ناآرام باشد از کترو اگر طوفانی باشد از ماشوه.

سَمعِه:
سمعه جهازی بود که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت و برای نصب بادبان بسیار مناسب بود ولی برای قراردادن موتور به بدنه اش به کار نمی خورد.

بِتیل:
بتیل یک نوع جهاز ماهی گیری است که در گذشته برای ماهی گیری از آن استفاده می شد.

شُوعی:
شوعی جهازهای کوچکی بودند که هم با بادبان حرکت می کردند و هم با پارو. از نوع شوعی امروزه هم وجود دارد ولی بر روی آن موتور گذاشته اند.

کَتِر:
کتر قایق کوچکی است که گنجایش دو یا سه نفر را دارا می باشد در حقیقت قایق نفر بر مخصوص ناخداست، او را در زمان درخواست به کشتی یا ساحل می رساند.

در قدیم لنج های بزرگ آن را همراه می بردند تا اگر یکی از خدمه به دریا سقوط کند به وسیله آن که وزن کمتری دارد و می شود به سرعت آن را از کشتی جدا و به دریا انداخت او را نجات دهند. قبلاً اگر جهاز کتر نداشت نجار کشتی در حین مسافرت طولانی که معمولاً تا هندوستان 20 روز طول می کشید یک کتر برای کشتی می‌ساخت.

تَشاله:
چون لنج آب خور زیادی دارد و نمی تواند کاملاً به ساحل برسد بیش تر بار لنج را با تشاله که می‌توانست تا نزدیک ساحل برود به مقصد می رسانده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران