کناف رضایی – بهترین مرکز نصب و اجرا سقف کناف و دیوار جداکننده در قم

در قم ، قم

معرفی کناف رضایی – بهترین مرکز نصب و اجرا سقف کناف و دیوار جداکننده در قم

🔴 مجموعه کناف رضایی

🔹 مجموعه کناف رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و اجرا سقف کناف و دیوار جداکننده در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کناف رضایی :

✔️ اجرای تخصصی انواع سقف های کناف: (ساده ، دکوراتیو ، تایل 60*60 )

✔️اجرای تخصصی انواع دیوار جدا کننده و پوششی

و…

 

🔸 با مدیریت  سعید نظریان رضایی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای کناف چیست؟

1- مقاومت این سیستم در برابر زلزله : به علت سبکی وانعطاف پذیری بسیار بالا

2- ایمنی : بدلیل اتصالات مناسب . در دیوارها و سقف های کاذب کناف معمولا اتصالات به صورت پیچی و مطابق ضوابط و آیین نامه های مدون انجام میشود.

3- سرعت اجرای بالا : سیستم کناف (در شرایط کاملا طبیعی ، با نیروی معقول ) نسبت به سیستم سنتی تا 4 برابر سریع تر قابلیت اجرا را دارا میباشد!!

4- اجرای راحت :به دلیل طراحی مناسب

5- وزن کم و طبعا کاهش هزینه: به دلیل نوع ساختار سیستم ( درصورت استفاده از این سیستم در دیوار نسبت به سیستم های متداول امروزی (مانند تری دی پنل ) به دلیل کاهش وزن قابل توجه بار مرده،در صورت محاسبه، اسکلت سازه تا % 25 سبک تر میگردد که به دلیل این صرفه جویی عملا اجرای دیوار کناف برای سازنده رایگان در می آید ! در صورتی که مهندسین محاسب بارگذاری را بر اساس دیوار کناف انجام دهند تفاوت قابل توجه ابعاد تیر و ستون و سبک شدن اسکلت را خواهند دید .

6- افزایش سطح مفید زیر بنا : به دلیل کاهش اشغال فضاتوسط دیوارها و پارتیشن های کناف

7- عایق حرارتی مناسب : سیستم کناف در صورت اجرای اصولی به شدت عایق حرارت می باشد.

8- عایق صوتی مناسب : فراموش نکنید در اجرای اصولی دیوار کناف کلیه المانهای فلزی با نوار های عایق از زمین و سقف مجزا شده و نیز دیوار کناف حتما باید تا سقف اصلی ( نه سقف کاذب) ادامه یابد .

9- پنلهای مقاوم در برابر حریق و مقاوم در برابر آتش سوزی

10- پنلهای مقاوم در برابر آتش و مقام در برابر رطوبت

11- قابلیت اجرا در کف تمام شده : بر خلاف پارتیشن های سنتی ، پارتیشن های کناف پس از کف سازی ، حتی بر روی سرامیک و سنگ(بدون تخریب ) قابل اجرا می باشند از این رو بهترین گزینه جهت عملیات باز سازی می باشند.

12- قابلیت فرم پذیری کناف بالامخصوصاً در بحث دکوراتیو 13- قابلیت تغییر فضاهای قدیمی وتبدیل به کاربریهای جدید با پتانسیل بالا )(کناف مناسبترین سیستم جهت کارهای باز سازی می باشد)

14- بازیافت بیش از 75 درصد مصالح مصرفی

15- کاهش نخاله های ساختمانی به میزان قابل توجه ! ( نسبت نخاله های ساختمان در سیستم کناف نسبت به سیستم سنتی 1 به 5 میباشد!!!که موجب کاهش هزینه های حمل مصالح ، کاهش هزینه ی نظافت و کاهش هزینه های تخلیه نخاله ها از کارگاه میشود ، به میزان کاملا محسوس)

16- کاهش اکیپ های کارگری در ساختمان ( به دلیل سهولت و سرعت اجرای سیستم کناف اکیپ های مختلف اجرای دیوار ( اعم از دیوارچینی،گچ و خاک ، سفید کاری ) به یک اکیپ اجرایی کاهش خواهد یافت ! ) حتی در صورت اجرای سقف کاذب کناف به جای سقف کاذب با میلگرد و رابیتس عملا در اجرای سقف کاذب اکیپ جوش کار ، رابیتس کار و گچ گار سقف را فقط یک تیم انجام خواهد داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران