دکوراسیون داخلی زیبا سازان نوین – طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی دکوراسیون داخلی زیبا سازان نوین – طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در سراسر تهران

🔴 مجموعه دکوراسیون داخلی زیبا سازان نوین

🔹 مجموعه دکوراسیون داخلی زیبا سازان نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دکوراسیون داخلی زیبا سازان نوین :

✅ طراحی واجرای کامل دکوراسیون داخلی از کف تا سقف با به روزترین متد کاری و بهترین متریال.

✅ بازسازی . تعمیرات . کابینت ام دی اف . هایگلاس . نئو کلاسیک . پولیشی . ممبران . کمد دیواری . دکور چوب . دکور تی وی .کناف سقف و دیوار . پارکت و لمینت . کاشی و سرامیک . کاغذ دیواری . پوستر . انواع نقاشی . گچکاری . پنجره Upvc دوجداره وین تک و ویستا و …

✅ نورپردازی . دربهای اتاقی و ضد سرقت و کلیه خدمات ساختمانی از صفر تا صد کار با نظارت و اجرای کامل کار .

✅ زمان تحویل پروژه طبق موعد قید شده در قرارداد .

✅ نقد و اقساط برای قراردادهای بازسازی .

✅ اجرا در کلیه نقاط تهران و حومه .

✅ قبول اجرای کار حتی در شهرستان در صورت توافق طرفین قرارداد .

✅ با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری و ارائه نمونه کار .

✅ بازدید و برآورد هزینه غرب تهران رایگان میباشد .

و…

 

🔸 با مدیریت  آقای امجد

🔸 شماره تماس  دفتر ۰۲۱۴۴۰۷۳۷۶۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۹۳۷۵۲۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۵۰۶۹۶۲۷

🔸 آدرس  تهران ، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به مهران جنب قنادی نیشکر ،فروشگاه ۲۰۰۰

تاثیر دکوراسیون داخلی بر روحیه افراد چیست؟

عناصر در طراحی داخلی
طراحی داخلی برخلاف تصوری که بیشتر مردم دارند، فقط مربوط به مبلمان و پرده نیست. دکوراسیون داخلی هنوز برای خیلی ها ناشناخته است و حتی نمی دانند که دارای گرایش های مختلفی نیز می باشد. از آنجا که افراد در چند سال اخیر تنوع طلب تر از سال های قبل شده اند، نیاز خود را به دکوراسیون بیشتر درک کرده اند.

ارتباط طراحی با سلایق افراد

برخی فکر میکنند طراحی داخلی نیاز به تخصصی لوکس و تزئینی دارد. در صورتی که کاربرد آن امروزه وسیع تر شده و از اصول علمی و مهندسی پیروی میکند. در طراحی و دکوراسیون چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد، نیازهای افراد با توجه به شخصیت، سن ، علایق و سلیقه های فردی است. در واقع طراحی داخلی باید در مسیر به وجود آوردن محیطی متناسب با نیازهای افراد ایجاد شود.

تاثیر دکوراسیون داخلی بر روحیه افراد
تاثیر دکوراسیون بر روحیه افراد و بازدهی آنها را می توان مهم ترین عاملی دانست که را به سمت ایجاد تغییرات و هزینه کردن در این زمینه وادار می کند. هماهنگی رنگ ها ،‌نورها ، مبلمان ، پرده ، کاغذ دیواری ، کفپوش و سایر تجهیزات بدون در نظر گرفتن برند و کیفیت آنها می تواند تاثیرات فوق العاده ای بر روح و روان ما بگذارد و بازدهی و عملکرد ما را تغییر دهد.

طراح داخلی، عینیت دادن به ایده ها

نکته مهم دیگر شناخت ارگونومی بدن انسان و هماهنگی آن با طراحی داخلی است.یکی از وظایف دکوراتور طراحی عناصر بر اساس کاربرد و ابعاد آن است. موارد مورد توجه دیگر در طراحی ؛

نور
آسایش
ویژگی های فضا
عملکرد
استفاده بهینه از فضا
بودجه
تغییر دکوراسیون هزینه ای اضافی یا نیاز؟
برخی افراد فکر میکنند که طراحی و تغییر دکوراسیون به هزینه بالایی نیاز دارد در حالی که اقدامی فنی در جهت بهبود فضا و مدیریت آن است. به گفته یکی از متخصصان طراحی، افراد حتی می توانند با تغییر رنگ یک دیوار، تعویض پرده و یا تغییر اشیاء، محیط خامنه را متحول و دگرگون سازند, البته این تغییرات مثبت نیز به درک درست از رنگ، نرم، ریتم و توازن عناصر دارد. همه این ها باید با سلایق افراد در نظر گرفته شود. زمانی طراحی بی اثر و با هزینه اضافی است که بدون فکر و اندیشه انجام گیرد. بنابراین طراحی با هزینه گزافی همراه نیست و میتوان با اندکی هزینه تغییرات بزرگی را به وجود آورد.

تاثیر طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی به دو شکل میتواند اثر بگذارد؛

اثر طراحی روی فضای مورد نظر
اثر طراحی روی افراد ساکن در آن فضا
این را می توان به جرات گفت که افرادی که زمان زیادی را در یک سبک دکوراسیون سپری می کنند، حتما تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

طراحی و دکوراسیون داخلی تاثیر کمی در درمان برخی بیماری ها ندارد؛ افرادی که دچار بیماری افسردگی شده اند گاهی از پزشک یا اطرافیان خود می شنوند که در طراحی داخلی خانه تغییراتی ایجاد کنند. این بدان معناست که در رنگ، جنس آیتم های موجود در خانه تغییراتی ایجاد کنند و در نهایت هر یک می تواند القای خاصی روی افراد داشته باشد. به عنوان مثال حسی که از فرفورژه می آید حسی مصنوعی و از سرما و سختی است در حالی که چوب حس طبیعی بودن را انتقال میدهد.

ضرورت و اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی
ایجاد فضای مناسب یا تغییر دکوراسیون می توان در درمان بیماری های کودکان نیز بسیار موثر باشد. در حقیقت کودکانی که بیش فعال و یا کم تحرک هستند با کمک این ایده فوق العاده تغییر زیادی کرده اند.

طراحی داخلی و دکوراسیون آنقدر جدی است که باید از زوایای مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. یک محیط با دو طراحی مختلف می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. با چیدمان درست منزل، هم پدر و مادر و هم فرزندان در فضایی با شرایط مناسب روحی و روانی بزرگ میشوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران