انجام خدمات تاتو( آرایش دائم صورت ) با مناسب ترین قیمت و بهترین مواد در پرند

در تهران ، پرند

انجام خدمات تاتو( آرایش دائم صورت ) با مناسب ترین قیمت و بهترین مواد در پرند

🔴 ثریاعسکری

🔹 ثریاعسکری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تاتو( آرایش دائم صورت ) با مناسب ترین قیمت و بهترین مواد در پرند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ثریاعسکری :

✅ میکروبلیدینگ

✅ هاشورمویی

✅ قاب وسایه

✅ دکاپاژابروی های بدرنگ

✅ خط چشم

✅ بن مژه

✅ خط لب

✅ رژلب،شیدینگ لب

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس پرند

 

تفاوت بین میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن روش‌هایی برای رفع ایراد و نواقص ابرو یا ایجاد فرمی دلخواه برای ابرو است. این روش‌ها، در دسته آرایش نیمه دائمی قرار می‌گیرند.

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن روش‌هایی برای ایجاد فرمی دلخواه برای ابرو است. ابرو یکی از مهم‌ترین اجزای صورت است که تاثیر فراوانی در زیبایی صورت دارد. به همین دلیل است که افراد، توجه خاصی به آرایش ابروهای خود دارند و برای آن اهمیت قائل‌اند. لوازم آرایشی متعددی برای آرایش و بهتر کردن ظاهر ابروها وجود دارد. از جمله مداد ابرو، سایه ابرو و… که هر کدام کارایی و ویژگی خاص خود را دارند.

استفاده از این مواد آرایشی، نیاز به دقت و توجه و البته زمان زیادی دارد. گاهی نتیجه نهایی، اصلا خوشایند نیست. گاهی برای آرایش کردن فرصتی نیست. حتی گاهی اوقات همین مواد آرایشی باعث ایجاد ریزش بیشتر و از دست دادن ابروها می‌شود. به همین دلیل است که این روزها، اکثر خانم‌های پرمشغله و افرادی که ابروهای نازک، خالی و کم‌پشت دارند، به روش‌های آرایش نیه دائمی مثل میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن روی می‌آورند.

فرق میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

بسیاری از افراد این دو کلمه را به جای هم استفاده می‌کنند. البته این دو روش شباهت‌های زیادی دارند و هر دو جزو روش‌های آرایش نیمه دائمی ابروها هستند. ولی اندکی تفاوت جزیی هم دارند.

برای اینکه این دو روش را به خوبی بشناسید، بد نیست که ابتدا شباهت‌های آن را بدانید.

در هر دو روش، با استفاده از ابزارهای خاص، جوهر مخصوص وارد لایه زیرین پوست می‌شود. این کار را فقط افراد متخصص و آموزش‌دیده باید انجام دهند. در ادامه به تعدادی دیگر از شباهت‌های این دو روش اشاره می‌کنیم.
روش اجرا

میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ از نظر تکنیک مورد اجرا، شباهت‌های زیادی با هم دارند. اگر می‌خواهید ابروهایتان پرتر به نظر برسند و سایه دار باشند میکروپیگمنتیشن را انتخاب کنید. در این روش، افکت سایه‌دار روی ابرو ایجاد می‌شود. در میکروبلیدینگ، خطوط نازکی به شکل تارهای ابرو ایجاد می‌شود. می‌توانید برای حصول نتیجه بهتر، این دو تکنیک را با هم ترکیب کنید.

میکروپیگمنتیشن را برای پوست سر هم استفاده می کنند. در این روش، پوست سر با ایجاد سایه و نقاط ریز، پرتر به نظر می‌رسد و درست شبیه به زمانی است که موها بعد از تراشیدن، تازه شروع به رشد کرده‌اند. این گزینه معمولا به مردانی که دچار طاسی شده‌اند پیشنهاد می‌شود و افکت رویش مو را در پوست سر ایجاد می‌کند.
عمق

تکنیک‌های آرایش نیمه دائمی مثل میکروبلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن، بسیار سطحی‌تر از تاتو هستند. از بابت عمق، این دو روش به هم شباهت دارند. بیرونی‌ترین لایه پوست که اپیدرمیس نامیده می‌شود بعد زا لایه میانی قرار گرفته است که درمیس نام دارد.

در میکروبلیدینگ و مکروپیگمنتیشن، رنگ وارد عمق ۰/۰۸ تا ۰/۱۵ میلی‌متری می‌شود. در این عمق، پیگمنت در مرز بین درمیس و اپیدرمیس قرار می‌گیرد. ولی در روش‌های دائمی مثل تاتو، رنگ تا عمق یک میلی‌متری می‌رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران