نشت یابی آب در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه
    استانآذربایجان غربی
    شهرارومیه

معرفی نشت یابی آب در ارومیه

🔴 حیدر ملاحسنی

🔹 حیدر ملاحسنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نشت یابی آب در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حیدر ملاحسنی :

✅ نشت یابی آب و تشخیص ترکیدگی لوله آب

✅ تشخیص ترکیدگی آب همراه با تعمیر محل نشتی تضمینی

و….

 

🔸آدرس ارومیه خ امام علی

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چیست؟

دستگاه تشخیص نشتی، دستگاه نشت یاب لوله ها، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله آب و … همگی اشاره به یک دستگاه دارد. این وسیله کارامد به لوله کش کمک می کند که محل نشت یا ترکیدگی را به راحتی پیدا کند. در این صورت دیگر نیازی به تخریب قسمت های زیادی از ساختمان نیست. اگر بخواهیم این دستگاه را با شیوه های سنتی مقایسه کنیم، بیشترین تفاوت مربوط به تخریب و کنده کاری و کثیف کاری ساختمان می شود. روش کار این دستگاه بر اساس تکنولوژی روز دنیا قرار دارد. یک سیستم ساده در این دستگاه پیشرفته به کار گرفته شده که بسیار کاربردی است.

روش کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله بدون استفاده از دستگاه نشت یاب کار ساده ای نیست. برای آشنایی با سیستم کارکرد دستگاه نشت یابی می توان آن را به یک رادیو تشبیه کرد. در واقع اساس کار دستگاه به یک گیرنده و فرستنده امواج وابسته است. یک گیرنده و فرستنده قوی ولی کوچک درون محفظه دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله کار گذاشته شده است. شکل ظاهری دستگاه هم مشخص می کند که این وسیله گیرنده امواج است. تکنیسین متخصص محفظه کپسولی دستگاه را در مسیر لوله کشی آب قرار می دهد. همه مسیرهای لوله کشی باید بررسی شود. لوله کشی های کف ساختمان و سیستم لوله کشی که در دیوارها کار شده همگی یک به یک با دستگاه نشت یاب، بررسی می شود. با حرکت محفظه مخصوص در مسیر لوله کشی ساختمان، فرستنده دستگاه امواجی را ارسال می کند. برگشت امواج توسط دستگاه رصد می شود.

سیستم تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

اساس کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر پایه امواج است. با همین وسیله ساده می توان وجود کوچکترین نشتی و یا ترک خوردگی را در لوله کشی ساختمان تشخیص داد. در سال های گذشته و قبل از ساخت این دستگاه، برای پیدا کردن محل نشتی کل محل کنده کاری می شد. بدون تردید این دستگاه تحولی بزرگ در کار تعمیر لوله کشی آب ساختمان ایجاد کرده است. سرعت زمان کارهای تعمیراتی و عدم نیاز به تخریب کف و دیوار مهم ترین مزیت کار با دستگاه نشت یاب است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران