لوازم سیسمونی مهتابکالا – مرکز فروش کالای خواب ، پتو نوزادی . لباس و حوله نوزادی در فردیس ، کرج و تهران

در البرز ، فردیس

معرفی لوازم سیسمونی مهتابکالا – مرکز فروش کالای خواب ، پتو نوزادی . لباس و حوله نوزادی در فردیس ، کرج و تهران

🔴 مجموعه لوازم سیسمونی مهتابکالا

🔹 مجموعه لوازم سیسمونی مهتابکالا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کالای خواب ، پتو نوزادی . لباس و حوله نوزادی در فردیس ، کرج و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لوازم سیسمونی مهتابکالا :

✅ فروش انواع کالای خواب . پتو نوزادی . لباس و حوله نوزادی . تشک تعویض ست کالسکه . آغوشی . سرویس رختخواب . سرهمی رمپر و … .

✅ پرداخت درمحل مشتری

✅ ارسال در محدوده کاملا رایگان ارسال رایگان برای کل کرج درصورت سفارش بالای دویست هزارتومان .

✅ ارسال رایگان در کرج و تهران برای خرید بالای پانصدهزارتومان .

و…

 

🔸 با مدیریت  فریبا ذهابی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۶۸۵۳۹۲

🔸 آدرس  فردیس بلوار سروناز مجتمع سروناز بلوک ب واحدسوم

 

سیسمونی شامل چیست؟

مهم‌ترین نکته‌ای که لازم است والدین بدانند این است که نباید برای تهیه سیسمونی نوزاد زیاد سخت بگیرند و خودشان را به زحمت بیندازند. به نظر شما برای یک نوزاد تازه متولدشده بهترین سیسمونی چیست؟ شاید بتوان گفت که همه‌چیزی که یک نوزاد تازه متولدشده در روزهای اول به آن احتیاج دارید پوشک، مکانی برای خوابیدن و یک پتو برای بستن اوست! بسیاری از نیازهای کودکتان را می‌توانید به‌تدریج و بعد از تولد او هم مهیا کنید.

بنابراین بهتر است با توجه به شرایط اقتصادی، سعی کنید به‌جای اذیت کردن خودتان، از لحظاتتان در کنار همسر و کودک دلبندتان لذت ببرید. درنهایت هم بهتر است بدانید که وسایل مهم سیسمونی مختصر و مفید خیلی بهتر از یک سیسمونی کامل است که پرشده از لوازمی که شاید حتی یک‌بار هم از آنها استفاده نکنید!

کیف پوشک نوزاد
شک نداریم که می‌پرسید پوشک کردن نوزاد بهتر است یا کهنه کردن؟ سخت نگیرید، چراکه هیچ جوابی برای این سؤال وجود ندارد! بر اساس نظر متخصصین، هر خانواده می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که کدام‌یک برای آنها بهتر است و همان را انتخاب کند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

هیچ فرقی نمی‌کند انتخاب شما پوشک باشد یا کهنه، مهم این است که بدانید وقتی کودک شما یک هفته را پشت سر بگذارد، تقریباً به دنبال هر وعده غذایی پوشک یا کهنه خود را کثیف خواهد کرد. به‌طور میانگین نوزادان روزانه حدود شش پوشک یا کهنه لازم دارند که باید از قبل برای این لحظات آماده باشید.

به‌طورکلی در کیف پوشک نوزاد به لوازم زیر احتیاج دارید:

پوشک یا کهنه
کرم سوختگی پای نوزاد
پودر بچه
دستمال مرطوب نوزاد یا یک دستمال نخی لطیف
تشک تعویض پوشک
میز تعویض پوشک
سطل یا ظرف دربسته برای قرار دادن پوشک یا کهنه‌های کثیف
یک دست لباس اضافی بعلاوه یک کلاه (چون شما نمی‌توانید از ضد آفتاب برای نوزاد تازه متولدشده استفاده کنید.)
کرم، وازلین و لوسیون بچه
گوش پاک‌کن
لوازم حمام نوزاد
یکی دیگر از لوازمی که باید در سیسمونی کودک گنجانده شود، لوازم حمام و لیست وسایل بهداشتی نوزاد است. البته تا زمانی که بند ناف نوزاد بیفتد نباید او را حمام کنید، بنابراین نیازی به این وسایل تا آن موقع نخواهید داشت. به همین علت بود که گفتیم برای خریدن برخی از وسایل نیاز نیست عجله کنید.

شما باید صبر کنید تا بند ناف بیفتد و منطقه بهبود یابد. این می‌تواند تا 2 هفته طول بکشد. تا آن زمان ناحیه پوشک او را به‌خوبی تمیز کرده و اصول مراقبت از بند ناف نوزاد را رعایت کنید. در این مدت می‌توانید با کمک اسفنج‌های مخصوص، بدن نوزاد را تمیز کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران