ارائه کلیه خدمات ناخن و احیای مو با مناسبترین قیمت در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز ارائه کلیه خدمات ناخن و احیای مو با مناسبترین قیمت در کرج

🔴 سالن منا بیوتی

🔹 سالن منا بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه کلیه خدمات ناخن و احیای مو با مناسبترین قیمت در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن منا بیوتی :

✅ ارائه کلیه خدمات ناخن

✅ کاشت دست ۱۳۰/۰۰۰

✅ ترمیم دست ۶۸/۰۰۰

✅ لاک ژل ۳۲/۰۰۰ باتنوع فوق العاده

✅ کاشت پا با پدیکور خشک ۱۳۰/۰۰۰

✅ لمینت دست ۶۸/۰۰۰

✅ ژلیش روی ناخن طبیعی با مانیکور ۵۸/۰۰۰

✅ ژلیش روی ناخن طبیعی پا ۵۸/۰۰۰

✅ ارائه کلیه خدمات احیای مو

✅ کراتین مو، پروتئین تراپی، بوتاکس مو، پلکس تراپی و…

✅ با مناسب ترین قیمت و استفاده از بهترین مواد در حضور مشتری

✅ انواع بافت کف سر از شاخه ای ۲۰ هزار تومان

و…

 

🔸 با مدیریت  منا صادقی

🔸 شماره تماس  09108464952

🔸 آدرس  عظیمیه بلوار کاج ، نرسیده به پل عابر ، بین مهران و نیک نژادی،جنب مبلمان پاینو طبقه ۳ واحد ۱۰

 

احیا مو چیست ؟

چرا کراتینه صافی ؟
چرا این روز ها صافی مو پر تقاضا شده است؟ چرا بسیاری از افراد از کراتینه فقط برای صاف کردن موهایشان استفاده میکنند؟ حتما برایتان پیش آمده که بعد از حمام ساعات زیادی را صرف براشینگ و حالت دادن موهایتان کرده باشید. صافی حاصل از کراتینه این مشکل را برای شما حل میکند، به طوری که برای شش ماه کاملا فراموش میکنید حالت اصلی موهایتان مجعد بوده است. همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به مد و استایل اهمیت میدهید، باید بدانید این روزها داشتن موهای صاف و شلاقی، در میان خانم های خوش پوش بسیار پر تقاضا شده است.

چرا کراتینه احیا ؟
اما در آن روی سکه!!! احیا … که مهم ترین هدیه کراتینه برای مو های شماست. که اکثر مواقع نادیده گرفته میشود. همچنین میتواند به آبرسانی بهتر و ترمیم ساقه های آسیب دیده کمک کند. اگر سشوار، دکلره، رنگ و براشینگ به موهایتان آسیب رسانده اند، پس احیا برای شما نقش پررنگ تری در زیبایی موهایتان ایفا میکند. به عنوان یک متخصص مو باید بگویم که در کراتینه خاصیت احیا بیش از صافی آن مورد اهمیت است. متاسفانه در این سال ها اکثر مراجعین (90 درصد) خواستار صافی مو بوده اند. امابهتر است بدانید کراتینه احیا از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است؛ بطوری که مواد آن قیمت بالاتری در بازار دارد.

از کجا درصد صافی و درصد احیا محصول راتشخیص دهیم؟
قبل از اینکه این متن را برایتان بنویسم، ساعت ها وقت گذاشتم تا در متون انگلیسی عبارت صافی و احیا را پیدا کنم. جالب است بدانید که حتی ترجمه این کلمات هم در متون انگلیسی بی معناست. به گونه ای که به جرات میتوانم بگویم این اصطلاحات فقط مربوط به کشور خودمان است. حتی درصد صافی و درصد احیا چیز هایی نیستند که روی بسته محصول درج شده باشند. این مقادیر و درصد ها کاملا برحسب تجربه استفاده آرایشگران از نتایج به دست آمده بیان شده است.

کدام مناسب موی من است؟
کراتینه خوب همواره شامل احیا و صافی بالا بصورت همزمان است، مگر اینکه قصد لخت کردن موهایتان را نداشته باشید، زیرا حالت طبیعی آن را بیشتر میپسندید. در آن صورت کراتینه با صافی کمتر و احیا بالا برایتان مناسب است. که میتواند به از بین بردن حالت وزی و موخوره موهایتان بیانجامد. حال اگر موهایی سالم و بدون آسیب دیدگی دارید و فقط قصد شلاقی کردن آن ها را کرده اید، در این صورت کراتینه با صافی بالاتر و احیا کمتر مناسب شماست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران