آموزشگاه فوق تخصصی میکروبلیدینگ و آرایشگری در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی آموزشگاه فوق تخصصی میکروبلیدینگ و آرایشگری در تبریز

🔴 آموزشگاه عاطفه

🔹 آموزشگاه عاطفه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش فوق تخصصی میکروبلیدینگ و آرایشگری در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آموزشگاه عاطفه :

✅ خدمات کلی ابرو

✅ فیبروز/بولدبروز/فشن بروز/شیدینگ خط چشم/هاشور/سایه/ریموتاتو/رژ لب وخط چشم

✅ خدمات رنگ ودکلره

✅ مش/لایت/دکلره کامل/ریباندینگ/کراتین/بوتاکس

✅ خدمات کاشت ناخن ژل و پودر وطراحی

✅ خدمات اکستنش مژه ولیفت ولمینت

✅ خدمات جوانسازی/پاکسازی با دستگاه /مزوتراپی

✅ خدمات میکاپ /گریم عروس

✅ خدمات شنیون برای مجالس

✅ خدمات کوپ حرفه ای وژورنالی

✅ خدمات بافت

✅ خدمات تاتوبدن

و…

 

🔸 با مدیریت  عاطفه شجاع

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۸۶۱۲۷۶۴

🔸 آدرس  تبریز نصف راه رسالت اول کوی اقبال آذر آموزشگاه عاطفه

 

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائم ابروها است. با میکروبلیدینگ می‌توانید با توجه به فرم صورت، حالت ابروهای خود را طراحی کنید و ابروی خود را پرتر جلوه دهید.

میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائمی ابرو است. تعداد زیادی از خانم ها هنوز هم برای پر کردن ابروهای خود از مداد یا ژل ابرو استفاده می کنند. اما این روش ها در طولانی مدت خسته کننده هستند. میکروبلیدینگ روشی است که برای مدت ۱ سال شما را از آرایش دائم ابروها نجات می دهد. ابروهای کم حجم یا نازک را به کمک میکروبلیدینگ ابرو می توان پر تر نشان داد. در واقع با کمک میکروبلیدینگ می‌توانید فرم دلخواهی برای ابروهای خود ایجاد کنید. قبلا در مورد میکروبلیدینگ و هر آنچه باید در مورد آن بدانید، مطلب کاملی در دترلند منتشر شده است.

فرایند میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند دقیق است و با ابزار خاصی انجام می ‌شود. به همین دلیل برای اجرای آن باید حتما به متخصص این کار رجوع کنید.

میکروبلیدینگ با قلمی مخصوص همراه با یک سری شیب ‌دار انجام می ‌شود که حدود ۱۰ تا ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن وجود دارد. این سوزن‌ ها وارد پوست نمی ‌شوند بلکه سطح پوست را به شکل کاملا سطحی و چیزی شبیه به برش با کاغذ، برش می‌ دهند.

این سوزن‌ها خطوطی ریزی در جهت ابروها ایجاد می‌کنند و رنگ مخصوص از طریق آنها وارد لایه زیرین پوست می‌شود. این پروسه باعث ایجاد خط ‌های باریک و در جهت رویش ابروها درست شبیه به تارهای ابرو می‌شود.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

فیبروز ابرو یک روش نیمه‌ دائمی است یعنی تا ابد باقی نمی ‌ماند و البته به ترمیم هم نیاز دارید. با توجه به هزینه و دردسرهایی که دارد، یکی از سوالاتی که معمولا برای افراد پیش می‌آید این است که میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

میکروبلیدینگ معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام دارد. البته میزان ماندگاری پیگمنت ‌ها به نوع پوست هم بستگی دارد.

برای افرادی که پوست چرب دارند، میکروبلیدینگ ۱۲ ماه باقی می‌ ماند قبل از اینکه به ترمیم مجدد نیاز پیدا کنید. کسانی که پوست نرمال دارند تا ۱۸ ماه می‌توانند از مزایای میکروبلیدینگ بهره‌ مند شوند.

اگر ترمیم ابرو را ادامه ندهید، ابروها به تدریج کمرنگ می‌ شوند و در نهایت ناپدید می ‌شوند. ولی اگر می ‌خواهید میکروبلیدینگ روی پوست باقی بماند، حدودا هر ۱۸ ماه یا کمتر، باید آن را ترمیم کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران